Suzuki je predstavio novi SX4 S-Cross, koji donosi novi dizajn i nove tehnologije

Suzuki je predstavio novi SX4 S-Cross, koji donosi novi dizajn i nove tehnologije

Upravo je predstavljena treća generacija Suzukija SX4 S-Cross, a iako je pogon i podvozje ostalo isto, novi model donosi svježi dizajn i najnovije tehnologije, a šira karoserija donosi i nešto više prostora za putnike.

Blagi 48-voltni hibridi za Fiat Tipo i 500X
Nova C-klasa karavan All-Terrain za izlete i po težim terenima
Mazda najavljuje nove SUV modele, ali i šesterocilindarske benzinske i dizel motore!

Druga generacija modela SX4 S-Cross s nama je od kraja 2012. godine, pa je stiglo vrijeme za zamjenu, a Suzuki se potrudio da predstavi treću generaciju koja donosi potpuno novi izgled izvana i iznutra, no pogonski sklop i podvozje su ostali isti kao i kod prethodnika.

I to nije nimalo loše, pa tako i novu generaciju pokreće 1,4-litreni Boosterjet motor s 48-voltnom blagom hibridnom tehnologijom, a maksimalna snaga koju proizvodi je 95 kW/129 KS, a nudi i 235 Nm okretnog momenta koji je dostupan od 2000 okretaja. Tu je i starter generator od 14 KS.

Za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 9,5 sekundi (2WD), a ubrzanje traje jednako bez obzira je li ugrađen ručni ili automatski mjenjač. Maksimalna brzina je 190 km/h, što je i više nego dovoljno za ovakav automobil. Pogon je na prednje ili na sve kotače (AllGrip), a kupci mogu birati između 6-stupanjskog ručnog ili automatskog mjenjača. Najavljen je i pravi hibridni model koji bi trebao stići do kraja sljedeće godine.

Suzuki je uspio novi S-Cross zadržati na težini od 1180 kg, što je rezultiralo i niskom potrošnjom, pa je tako prosječna potrošnja modela opremljenog s ručnim mjenjačem 5,3 litre, dok je prosječna potrošnja za modele s automatskim mjenjačem 5,7 litara.

Novi S-Cross je dug 4300 mm, širok 1785 mm i visok 1585 mm, dok mu je međuosovinski razmak dug 2600 mm. U odnosu na prethodnika dimenzije su iste, no u unutrašnjosti bi trebalo ipak biti mrvicu više prostora. U osnovi prtljažnik je obujma 430 litara, dok se preklapanjem stražnjih naslona obujam povećava na 1230 litara.

Unutrašnjost je također potpuno novog izgleda, a nudi se i dalje analogna instrument ploča, a multimedijski zaslon je sada postavljen na vrh i dolazi u veličinama od 7 ili 9 inča, ovisno o opremi, a hvalimo i što su komande klima uređaja odvojene od zaslona. Iz Suzukija kažu i kako se sada koriste puno kvalitetniji i mekši materijali, pa će boravak u kabini biti ugodniji. Uz to, S-Cross nudi i najnovije sigurnosne sustave za pomoć vozaču u vožnji.

Cijene u Njemačkoj startaju od 29.290 EUR, odnosno oko 220.000 kuna, što je mnogo više nego dosadašnje cijene, no treba vidjeti kakve će one biti kada novi SX4 S-Cross stigne na naše tržište.

KOMENTARI