Bezličan dizajn za potpuno novi Volkswagen Passat Variant

Bezličan dizajn za potpuno novi Volkswagen Passat Variant

Deveta generacija dolazi isključivo u karavanskoj izvedbi, a pokretat će je benzinski, dizel i plug-in hibridni pogonski sustavi.

Test: Renault Megane Conquest TCe 160 EDC esprit Alpine
Dotjerana Ford Fiesta i dalje dostupna s trojim vratima, u povišenoj Active te sportskoj ST izvedbi
Blago dotjerivanje za coupe SUV Renault Megane Conquest

Nakon 50 godina i 34 milijuna prodanih primjeraka Volkswagen predstavlja devetu generaciju Passata, koji će po prvi puta biti dostupan samo u karavanskoj, odnosno Variant inačici. Na tržište će stići početkom sljedeće godine, a javnosti će biti prikazan na predstojećem IAA salonu automobila.

No ono što prvo upada u oči, sam dizajn automobila, je prilično razočaravajući i bezličan, kao kakvi su bili japanski automobili u 80-im i 90-im godinama prošlog stoljeća, čast izuzetcima. Osnovne linije su preuzete s prethodnika, no nema nikakvog detalja koji bi izdvajao Passat od ostalih automobila. Šteta, jer su kupci sigurno očekivali više. Također, već su mnogi internet korisnici komentirali kako je sličnost s modelom MG5 velika, i iskreno, nisu daleko od toga.

No dobro je što će barem motorizacija ostati prema ukusu dosadašnjih kupaca, pa će tako u ponudi biti turbo benzinci snage 150 kW/204 KS i 195 kW/265 KS, ali i turbo dizelaši snage 90 kW/122 KS, 110 kW/150 KS i 142 kW/193 KS. A u svim motornim kombinacijama serijski dolazi automatski DSG mjenjač. Najsnažniji benzinac i dizelaš serijski dolaze s 4MOTION pogonom na sve kotače.

U ponudi će biti i blagohibridna 48-voltna izvedba koja će dolaziti pod oznakom eTSI sa 110 kW/150 KS, a u ponudi su i dva nova plug-in pogona koji dolaze pod oznakom eHybrid. Riječ je o izvedba ma sa 150 kW/204 KS i 200 kW/272 KS a koji su kombinirani s baterijom kapaciteta 19,7 kWh i koja bi im trebala omogućiti električnu autonomiju od oko 100 km.

Unutrašnjost je potpuno nova, a preuzeta je s manjeg Golfa, i dolazi s najnovijim MIB4 sustavom. Koliko je vidljivo na fotografijama, upravljanje glasnoćom i temperaturom je i dalje na kliznim površinama ispod središnjeg zaslona, a na fotografijama nije vidljivo je li ispravljen nedostatak što one nisu osvijetljene kao na Golfu, odnosno ID modelima, ili će i na Passatu biti isti problem s podešavanjem po mraku. Udobnosti će pomoći novorazvijena ergoActive Plus sjedala s funkcijom masaže, a tu je i 50 mm prostora više za putnike na stražnjim sjedalima.

No ono što je kupcima ovog modela najvažnije je prtljažni prostor, a sada je veći za 40 litara nego onaj u prethodnoj generaciji. Sada u osnovi zaprima 690 litara, dok se preklapanjem stražnjih naslona dobiva ravna površina u kapacitet od 1920 litara. Cijene još nisu najavljene.

KOMENTARI