Audi SQ7 TDI sa sportskim dizajnom i S detaljima

Audi SQ7 TDI sa sportskim dizajnom i S detaljima

Novi Audi SQ7 TDI bit će predstavljen krajem rujna, a cijena starta od 94.900 eura

Porsche oplakuje smrt Ferdinanda Piëcha
Novi Audi A6 Avant sa zakretanjem sva četiri kotača u vožnji
Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro i na struju

Uz dizelski V8 motor sa 435 KS Audi SQ7 TDI je prije tri godine bio top model. Veliki SUV sada donosi novi i impresivniji dizajn, sportska sjedala, virtualni kokpit, a nadogradnja uključuje 4.0 TDI motor s električno pokretanim kompresorom.

Vrhunske performanse Audi SQ7 TDI dobit će zahvaljujući kompresoru na električni pogon, ima upravljanje na svim kotačima, a uz sportski diferencijal osigurava se dinamika u vožnji. Sportski dizajn i karakteristični S detalji upotpunjeni su bogatom opremom.

Biturbo V8 dizelski motor Audiju SQ7 TDI, uz prosječnu potrošnju od 7,6 litara (tvornički podatak) i 200 g/km CO2, iz četiri litre obujma isporučuje 320 kW odnosno 435 KS, uz fantastičnih 900 Nm okretnog momenta dostupnog u području od 1250 do 3250 okretaja. Veliki SUV od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,8 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 250 km/h.

Dodatak dizelskom motoru je 48-voltni električni podsustav koji strujom napaja kompresor s dva turbopunjača u trenucima kad je opterećenje ubrzavanja veliko. Time se dovodi svjež zrak bitan za izgaranje goriva, a rezultat je ogromni okretni moment dostupan u bilo koje vrijeme. Kompresor je integriran u usis, a kompaktni elektromotor ubrzava rad kompresora do 70.000 okretaja u minuti kroz 250 milisekundi.
U ispušnom sustavu dva aktuatora moduliraju zvuk osam cilindara.

Automatski tiptronic mjenjač s osam stupnjeva i stalni quattro pogon na sve kotače isporučuju snagu 4.0 motora na podlogu, uz standardan sportski zračni ovjes i progresivni upravljač koji postaje sve izravniji kako se povećava kut upravljanja.

Dinamici u vožnji pomaže zakretanje stražnjih kotača do 5 stupnjeva u suprotnom smjeru od kretanja pri nižim brzinama vožnje kako bi se povećala okretnost dok se na autocesti pri većim brzinama vožnje kotači zakreću u istom smjeru kao i prednji kako bi se povećala stabilnost vozila.

SQ7 TDI se u odnosu na osnovni Q7 model izdvaja detaljima specifičnim za Audijevu S oznaku: dvostruke letvice u singleframe rešetki u prednjem dijelu vozila, kućišta vanjskih ogledala su od aluminija, a straga ćete SQ7 prepoznati po četiri karakteristične okrugle cijevi s kromiranim obrubom. Neki detalji su obojeni u mat srebrnu boju, a crni paket je dostupan kao opcija. Posebno se ističe siva Daytona boja s bisernim efektom.

Audi SQ7 opremljen je 20-inčnim kotačima od lijevanog aluminija s pet krakova u obliku turbine dok gume imaju dimenzije 285/45.

Zbog velike snage motora, prednji kočioni diskovi promjera su 400 milimetara (15,7 inča), a stražnji 370 milimetara (14,6 inča). Crne kočne čeljusti – opcionalno dostupne u crvenoj boji – imaju S logotip na prednjoj strani. 20-inčni kočioni sustav s diskovima od ugljičnih vlakana od keramike, koji su posebno otporni na abraziju, dostupan je na zahtjev. Imaju promjer od 420 milimetara (16,5 inča) naprijed i 370 milimetara (14,6 inča) straga.

Audi SQ7 TDI bit će dostupan za narudžbu od kraja srpnja 2019. U Njemačkoj će cijena za izvedbu s pet sjedala startati od 94.900 eura dok će model sa sedam sjedala koštati 96.420 eura.

KOMENTARI