Bilo da se radi o izvedbi s pet ili sa sedam sjedala, novi Audi Q7 kombinira prestiž s praktičnim svakodnevnim kvalitetama. Zahvaljujući novom dizajnu, veliki SUV je sada po dužini porastao za 11 milimetara, na 5.063 milimetra. 1.970 milimetara je širina vozila dok visina iznosi 1.741 milimetara (uključujući i krovnu antenu).
Ovisno o položaju naslona stražnjih sjedala, prtljažni prostor u peterosjednoj verziji nudi između 865 i 2050 litara kapaciteta. Električna vrata prtljažnika su standardna dok je kontrola pokretom stopala dostupna kao opcija.
Audi Q7 uz očekivanu prostranost dobit će i sveobuhvatno ažuriranje – i vizualno i tehničko. Veliki SUV uz novi dizajn Q obitelji nudi i izvanrednu dinamiku i izvrsnu udobnost, ali i blagu hibridnu tehnologiju, digitalni koncept upravljanja i opcijska HD Matrix LED prednja svjetla, uključujući lasersko svjetlo.
Svi motori u Audiju Q7 povezani su s tiptronic 8-stupanjskim mjenjačem i pogonom na sva četiri kotača. Izbor od dva dizelska motora bit će dostupan na početku prodaje, a ubrzo će stići i benzinski pogon te zatim i hibridni. Standardna blago hibridna tehnologija igrat će veliku ulogu u učinkovitosti motora tako što će se smanjiti potrošnja goriva do 0,7 litara na 100 kilometara.
Središnji belt alternator starter (BAS) napaja 48-voltni glavni električni sustav u kojem kompaktna litij-ionska baterija skladišti energiju. Tijekom kočenja BAS može generirati do 8 kW snage i spremiti u bateriju. Ako vozač podigne nogu s papučice gasa pri brzinama između 55 i 160 km/h, Audi Q7 oporavlja energiju, a motor se isključuje ili radi u praznom hodu. BAS ponovno pokreće motor čim se papučica gasa pritisne i radi to brže i nježnije od konvencionalnog startera. Start-stop sustav s radom počinje od 22 km/h.
Audi je znatno poboljšao dinamička svojstva modela Q7. Elektromehanička aktivna stabilizacija dostupna je kao opcija za ovaj veliki SUV. Podesivi stabilizatori smanjuju kretanje karoserije na neravnim cestama.
Na raspolaganju je i upravljanje svim kotačima: stražnji kotači se pri maloj brzini vožnje zakreću za 5 stupnjeva u suprotnom smjeru od smjera vožnje, što povećava okretnost. Na autocesti se stražnji kotači lagano zakreću u istom smjeru s putanjom vožnje kako bi utjecali na stabilnost.
Novi Audi Q7 bit će lansiran u Europi sredinom rujna.
KOMENTARI