Audi je predstavio novi Q6 e-tron

Audi je predstavio novi Q6 e-tron

Q6 e-tron je prvi model postavljen na Premium Platform Electric (PPE) platformu, prodaja kreće već ovog mjeseca, no prve isporuke kupcima će biti tek na jesen.

Svjetska premijera: Audi e-tron Sportback
Novi Audi A6 Avant sa zakretanjem sva četiri kotača u vožnji
Papreni kompakti iz Audija: novi RS3 Sportback i RS3 Sedan

Audi je predstavio novi električni SUV Q6 e-tron koji donosi poznati e-tron dizajn i u ovu klasu. On će biti postavljen na potpuno novu Premium Platform Electric (PPE) platformu, a dolazi i s novorazvijenom baterijom kapaciteta 100 kWh bruto, odnosno 94,9 kWh neto, a ona bi trebala omogućiti autonomiju do 625 km. Serijski dolazi s podrškom punjenja od 270 kW, no ne brinite, u Hrvatskoj sigurno nećete puniti ovom brzinom, jer tako snažne punionice kod nas ne postoje. A kad bi postojala, onda bi pri maksimalnom kapacitetu punjenja za 10 minuta napunili bateriju za dodatnih 255 km autonomije.

Q6 e-tron će za pogon koristiti elektromotor koji razvija snagu od 285 kW/388 KS, što mu omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,9 sekundi, dok mu je maksimalna brzina elektronski ograničena na 210 km/h.  SQ6 e-tron će pak pokretati elektromotor koji razvija snagu od 380 kW/517 KS, a on će ubrzavati do stotke za 4,3 sekunde, dok će na ovoj izvedbi maksimalna brzina biti ograničena na 230 km/h.

Obje izvedbe dolaze s pogonom na sve kotače, a već je najavljeno kako kasnije stižu i dvije izvedbe s pogonom samo na stražnje kotače. Od toga će jedna biti početni i najjeftiniji model, dok će druga nuditi veću autonomiju s jednim punjenjem.

Iako možda na prvi pogled ne djeluje tako, ali Q6 e-tron je dug 4771 mm, širok 1993 mm i visok 1648 m,. Dok mu je međuosovinski razmak dug 2899 mm. To omogućuje prostranu unutrašnjost i prtljažnik od 526 litara, a u ponudi će biti isključivo izvedba s 5 sjedala.

Unutrašnjost donosi dva zaslona – 11,9-inčne digitalne instrumente i 14,5-inčni multimedijski sustav, a na potonjem se podešava i klimatizacija, što nam se nikako ne sviđa. Također, na vrata su prebačene mnogobrojne funkcije jedna blizu druge, a svima se, izuzev podizačima stakala, upravlja dodirom. A to znači često pritiskanje krive funkcije.

Već su poznate i cijene u Njemačkoj gdje Audi Q6 e-tron starta od 74.700 eura, dok Audi SQ6 e-tron starta od 93.800 eura.

KOMENTARI