205.971 kuna početna je cijena za novi Peugeot 508

205.971 kuna početna je cijena za novi Peugeot 508

Na hrvatsko je tržište stigla druga generacija Peugeota 508, a u odnosu na prethodnika kraći je za 8 centimetara

Hrvatska premijera: vozili smo novi Peugeot 508 SW
5 bitnih činjenica o novom Peugeotu 508 First Edition
Peugeot 508 premijerno na Zagreb Auto Show 2018

Peugeot 508 nove generacije po prvi je put predstavljen u Ženevi u ožujku 2018. godine, a nekoliko tjedana kasnije uslijedila je i hrvatska premijera. Novi 508 stigao je službeno predstavljen na hrvatskom tržištu po početnoj cijeni od 205.971 kuna za dizelski BlueHDi sa 130 KS. Želite li motor kombinirati s 8-stupanjskim automatski mjenjačem tada će vas to zadovoljstvo koštati 240.070 kuna. Benzinski startaju od 250.312 kuna. Prodaja Peugeota 508 počinje početkom 2019. godine.

Ponuda motora:
– benzinski 1.6 PureTech 180 S&S EAT8
– benzinski 1.6 PureTech 225 S&S EAT8
– dizelski 1.5 BlueHDi 130 S&S BVM6
– dizelski 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8
– dizelski 2.0 BlueHDi 160 S&S EAT8
– dizelski 2.0 BlueHDi 180 S&S EAT8

Limuzina D-segmenta visoka je samo 1,4 metara čime se dobila sportska silueta i dinamičan izgled s mnogobrojnim detaljima koji će 508 učiniti poželjnim i poslovnim i privatnim kupcima. U prednjem dijelu novi Peugeot nudi masku s motivom šahovnice između LED svjetala, uz lava u sredini prednje maske i logotip 508 na prednjem dijelu poklopca motora. Primjećuje se odmah, na prvi pogled, i vertikalni LED potpis s dnevnim svjetlima koja se poput zagrada pružaju od svjetala do ventilacijskih otvora na odbojniku.

Djelomično se dizajn oslanja na prethodnike koji su proslavili francusku marku – 504 i 504 Coupe. Novi 508 dužine je 4,75 metara, što je za 8 centimetara kraće u odnosu na prethodnika, 6 cm je niži te je nekoliko centimetara širi. Prtljažnik je obujma 487 litara, a dizajneri su ga vješto ukomponirali u dizajn tako da će se novi 508 itekako razlikovati od prve generacije iz 2010. godine, kad je 508 zamijenio 407 i 607 modele.

U interijeru dolaze kvalitetni materijali, zvuk daje francuski Fokal, a instrumenti su dio dugogodišnje filozofije prožete nazivom i-Cockpit kod koje je naglasak stavljen na čistoću liniju, smanjeni broj prekidača te pregledne instrumente u vožnji. Upravljač je primjetno kompaktnih dimenzija, a do izražaja dolazi i veliki ekran dijagonale od 10 inča dok je instrumentna ploča smještena u visini očiju i nudi dijagonalu od 12,3 inča.

KOMENTARI