Radi neznanja vlasnika plug-in hibridi zagađuju i tri puta više od deklariranog

Radi neznanja vlasnika plug-in hibridi zagađuju i tri puta više od deklariranog

Iako bi plug-in hibridi trebali zagađivati manje, prema istraživanjima u Velikoj Britaniji, oni zagađuju tri puta više od službenih brojki – a za sve su krivi neinformirani vlasnici automobila koji automobil ne koriste kako je zamišljeno.

Rekord za Renault Zoe: 10.000 registriranih i još 11.000 naručenih primjeraka u lipnju
Ovo je novi Mitsubishi ASX koji će biti dostupan s benzinskim motorom, kao i u nekoliko hibridnih izvedbi
Nova Mazda CX-60 PHEV puca na premium, a znamo i cijene za naše tržište

Prema najnovijim istraživanjima u Velikoj Britaniji, a koje prenosi Daily Mail, plug-in hibridna vozila zagađuju i do tri puta više od službenih brojki, a jedini krivac za to su neinformirani vlasnici. Stoga, iako bi plug-in hibridi trebali zagađivati manje od benzinskih i dizelskih inačica istih vozila, stvarnost je potpuno drugačija.

Iako su plug-in hibridna vozila teža od onih pogonjena klasičnim motorima, radi dodatnog motora i baterija, pa se tu odražava nešto viša potrošnja kod korištenja samo benzinskog motora, veći problem je što većina vlasnika svoje plug-in hibridno vozilo ne stavljaju puniti, odnosno voze uglavnom s praznim baterijama! A prazne baterije znači vožnju samo na benzinski motor i veću potrošnju benzina, a pritom uopće ne razmišljaju koliko su skuplje platili navedeni automobil u odnosu da su kupili verziju samo s benzinskim motorom.

Osim toga, nedavno je u Velikoj Britaniji donesena odluka o zabrani prodaje novih automobila s benzinskim i dizelskim motorom, ali i hibridnim plug-in izvedbama, do 2035. godine, no istovremeno bez detaljnih informacija o izgradnji infrastrukture koja bi mogla podnositi toliku količinu električnih vozila.

Ewa Kmietowicz, voditeljica tima koji se bavi klimatskim promjenama u Velikoj Britaniji, izjavila je kako vozači plug-in hibrida ne koriste svoje automobile ispravno, te kako jedva postižu jednu trećinu električnog dosega, a da pritom troše i do tri puta više od službenih brojki. Uz to je izjavila i kako će uskoro prosječni električni automobil imati doseg od 240 km, čime će se smanjiti potreba za hibridima.

KOMENTARI