Nissan GT-R NISMO testiran za 2020. godinu

Nissan GT-R NISMO testiran za 2020. godinu

Nova verzija Nissana GT-R Nismo za 2020. godinu ima istu snagu od 600 KS, ali su ipak napravljene određene promjene

Uz 5G mreže automobili će dobiti potpuno nove funkcionalnosti
Stiže novi Nissan Juke
Retro vibra, V6 motor i ručni mjenjač za novi Nissan Z Proto

Nissan GT-R NISMO za 2020. dostupan je u metalik crvenoj boji, bisernoj crnoj, četveroslojnoj srebrnoj i troslojnoj bisernoj bijeloj. Sve boje uključuju crne retrovizore kojima se automobil razlikuje od drugih GT-R modela.

Imat će novi ispušni sustav od titana te u kabinu donosi snažniji, ali ne nametljiv zvuk. Ručno polirani krajevi prepoznatljiv su znak tog laganog sustava. Zbog veće količine ugljičnih vlakana većina komponenti automobila je lakša u usporedbi s trenutačnim modelom – lakši su prednji i stražnji branik, bočne letvice, prtljažnik i stražnji spojler, prednji odbojnik (lakši je za 4,5 kg), poklopac motora je lakši za 2 kg, krov od ugljičnih vlakana za 4 kg čime je sniženo i težište vozila. Povećan je aerodinamički potisak te su poboljšana aerodinamička svojstva.

Druge su promjene u konstrukciji od ugljičnih vlakana otvori na poklopcu motora koji su sad ukomponirani u strukturu. Dizajn novih odbojnika uvelike je nadahnut trkaćim automobilom GT3 GT-R. Sad su na njima smještene rešetke koje povećavaju aerodinamički potisak na prednji kraj za 7 kg bez stvaranja dodatnog otpora.

Ventilirani odbojnici testirani su u zračnom tunelu te isto tako omogućuju nesmetan protok zraka uzduž karoserije i izbjegavanje stvaranja turbulencija na stražnjem kraju, čime se potiče još veća
stabilnost pri velikim brzinama. Kao višefunkcionalna značajka olakšavaju i protok vrućeg stlačenog zraka iz prostora za motor i izvan njega.

U kabini su ekskluzivna GT-R NISMO prednja sjedala lakša za 1,4 kilograma (svako sjedalo) s troslojnom strukturom u kojoj ugljična vlakna okružuju glavni unutrašnji dio da bi se poboljšala potpora gornjeg dijela tijela i kako bi bolje obujmila vozača i suvozača, a dizajnirao ih je Recaro.

U interijeru je dostupna samo jedna kombinacija boja – crna koža s crvenim detaljima, specifična za NISMO. Umetci sjedala su od crvene umjetne brušene kože, dok su upravljač, instrumentna ploča i rub krova presvučeni tamnosivom alkantarom.

Kad je u trkaćem načinu rada (R), poboljšani 6-brzinski prijenos s dvostrukom spojkom sad agresivnije i intuitivnije mijenja brzine zahvaljujući novom algoritmu za prilagodljivo upravljanje brzinama (Adaptive Shift Control, ASC). Taj algoritam odabire najbolju brzinu za sve uvjete vožnje i može se posebno osjetiti tijekom kočenja i približavanja zavojima, kad je linija vožnje preciznija, a promjene u niže brzine brže, čime se smanjuje podupravljanje. Održavanjem viših okretaja motora prebacivanjem u niži stupanj prijenosa, poboljšano je i ubrzanje pri izlasku iz zavoja.

Učinkovitije je rashlađivanje glavnih područja kao što su prostor za motor i kočnice, sve bez negativnog učinka na koeficijent otpora od 0,26.

KOMENTARI