Nissan GT-R NISMO testiran za 2020. godinu

Nissan GT-R NISMO testiran za 2020. godinu

Nova verzija Nissana GT-R Nismo za 2020. godinu ima istu snagu od 600 KS, ali su ipak napravljene određene promjene

Nissanovi modeli namijenjeni za američko tržište
„Dvije sam godine tražila električni automobil“
Nissan GT-R50 sa 720 KS kreće u proizvodnju

Nissan GT-R NISMO za 2020. dostupan je u metalik crvenoj boji, bisernoj crnoj, četveroslojnoj srebrnoj i troslojnoj bisernoj bijeloj. Sve boje uključuju crne retrovizore kojima se automobil razlikuje od drugih GT-R modela.

Imat će novi ispušni sustav od titana te u kabinu donosi snažniji, ali ne nametljiv zvuk. Ručno polirani krajevi prepoznatljiv su znak tog laganog sustava. Zbog veće količine ugljičnih vlakana većina komponenti automobila je lakša u usporedbi s trenutačnim modelom – lakši su prednji i stražnji branik, bočne letvice, prtljažnik i stražnji spojler, prednji odbojnik (lakši je za 4,5 kg), poklopac motora je lakši za 2 kg, krov od ugljičnih vlakana za 4 kg čime je sniženo i težište vozila. Povećan je aerodinamički potisak te su poboljšana aerodinamička svojstva.

Druge su promjene u konstrukciji od ugljičnih vlakana otvori na poklopcu motora koji su sad ukomponirani u strukturu. Dizajn novih odbojnika uvelike je nadahnut trkaćim automobilom GT3 GT-R. Sad su na njima smještene rešetke koje povećavaju aerodinamički potisak na prednji kraj za 7 kg bez stvaranja dodatnog otpora.

Ventilirani odbojnici testirani su u zračnom tunelu te isto tako omogućuju nesmetan protok zraka uzduž karoserije i izbjegavanje stvaranja turbulencija na stražnjem kraju, čime se potiče još veća
stabilnost pri velikim brzinama. Kao višefunkcionalna značajka olakšavaju i protok vrućeg stlačenog zraka iz prostora za motor i izvan njega.

U kabini su ekskluzivna GT-R NISMO prednja sjedala lakša za 1,4 kilograma (svako sjedalo) s troslojnom strukturom u kojoj ugljična vlakna okružuju glavni unutrašnji dio da bi se poboljšala potpora gornjeg dijela tijela i kako bi bolje obujmila vozača i suvozača, a dizajnirao ih je Recaro.

U interijeru je dostupna samo jedna kombinacija boja – crna koža s crvenim detaljima, specifična za NISMO. Umetci sjedala su od crvene umjetne brušene kože, dok su upravljač, instrumentna ploča i rub krova presvučeni tamnosivom alkantarom.

Kad je u trkaćem načinu rada (R), poboljšani 6-brzinski prijenos s dvostrukom spojkom sad agresivnije i intuitivnije mijenja brzine zahvaljujući novom algoritmu za prilagodljivo upravljanje brzinama (Adaptive Shift Control, ASC). Taj algoritam odabire najbolju brzinu za sve uvjete vožnje i može se posebno osjetiti tijekom kočenja i približavanja zavojima, kad je linija vožnje preciznija, a promjene u niže brzine brže, čime se smanjuje podupravljanje. Održavanjem viših okretaja motora prebacivanjem u niži stupanj prijenosa, poboljšano je i ubrzanje pri izlasku iz zavoja.

Učinkovitije je rashlađivanje glavnih područja kao što su prostor za motor i kočnice, sve bez negativnog učinka na koeficijent otpora od 0,26.

KOMENTARI