Ovo je fora: rasvjeta na Leafu prikupljena iz energija kočenja

Ovo je fora: rasvjeta na Leafu prikupljena iz energija kočenja

Nissan Leaf je pretvoren u božićno drvce, a rasvjetu napaja struja prikupljena tijekom kočenja

Nissan najavljuje inovativan elektrificirani motor za Qashqai: e-POWER
Nissan predstavio Juke Hybrid, koji troši i do 40 % manje goriva, a ima i sustav e-Pedal
Evo nam konačno i europske izvedbe Nissana X-Trail, SUV-a sa 7 sjedala

Vjerojatno jedna od originalnijih ideja za božićno drvce pala je na pamet Nissanu. Cijeli Leaf su prekrili s tisućama prigodnih lampica, svjetlucavim kuglicama i figurom soba na krovu. Osvijetljen s pomoću prikupljene energije kočenja na originalan su način unijeli blagdanski duh.

Božićno drvce na kotačima za rasvjetu koristi energiju kočenja, prikupljenu s pomoću papučice e-Pedal i načina rada B. Nissanova inovativna papučica e-Pedal i način rada B pomažu prikupiti energiju prilikom kočenja i usporavanja i tako vozilu povećavaju domet u vožnji. Rasvjeta na Nissanovom božićnom drvcu prikazuje kako električno vozilo prikuplja energiju prilikom kočenja ili usporavanja.

Ovo bi vas moglo iznenaditi: nakon 18.000 kilometara količina energije koju Nissan Leaf prikupi jednaka je 20% godišnje potrošnje električne energije u prosječnim europskim kućanstvima. Prosječni vozač Nissana Leaf nakon prijeđenih 18.000 km prikupi 744 kWh čiste energije.

Energija koju proizvedu vozači Nissana LEAF dovoljna je da:
– osvijetli 266 božićnih drvca, okićenih sa 700 lampica sa žarnim nitima, i tako omogući jedan sat čiste radosti
– napaja 297 pećnica za jedan sat kuhanja božićne večere (na temelju prosječne snage od 2500 W)
– omogući pet sati uživanja u božićnim filmovima na 744 televizora
– na pet sati osvijetli 10.783 kućanstva s tisuću LED lampica.

Dva načina rada omogućuju prikupljanje energije kočenja u Nissanu Leaf. Papučica e-Pedal omogućuje pokretanje, ubrzavanje, usporavanje i zaustavljanje vozila uporabom samo jedne papučice.

Papučica e-Pedal pomaže prikupiti energiju nastalu kočenjem. Funkcionira na način da prikuplja energiju nastalu gibanjem vozila prilikom kočenja ili usporavanja, a zatim je koristi za napajanje baterija. Usto, prikupljanje energije kočenja u načinu rada B omogućeno je uporabom standardne kočnice.

KOMENTARI