Za tate sportskog duha: predstavljen potpuno novi BMW M5 Touring

Za tate sportskog duha: predstavljen potpuno novi BMW M5 Touring

BMW je predstavio i M5 Touring, odnosno najsnažniju inačicu petice karavan koja donosi isti pogonski sklop i težinu, ali u praktičnijoj formi.

Novi BMW serije 2 Gran Coupe
Toyota i BMW jačaju suradnju na razvoju treće generacije gorivnih članaka
Novi BMW M5 s plug-in hibridnim pogonskim sustavom i težinom od 2,5 tone

M izvedbe u karavanskim karoserijama već su dugo tražena roba, pa nije ni čudno kako je i novi M5 predstavljen u Touring, odnosno karavan izvedbi koja nudi puno veću praktičnost i iskoristivost prostora, pa upravo obiteljski kupci najradije odabiru ovakav oblik. Novi M5 Touring je dug 5096 mm, širok 1970 mm i visok 1516 mm, te dolazi s međuosovinskim razmakom od 3006 mm. Što se tiče prtljažnog prostora, u osnovi zaprima 500 litara, dok se preklapanjem stražnjih naslona obujam povećava na 1630 litara. Za pohvalu je i obujam spremnika goriva od 60 litara, a M5 Touring možete opteretiti s 575 kg, a težina praznog vozila je, očekivano, malo preko 2,5 tone, kao i kod limuzinske izvedbe.

Za pokretanje se koristi plug-in hibridni pogonski sustav koji se sastoji od 4,4-litrenog twin turbo benzinskog motora koji razvija maksimalnu snagu od 430 kW/585 KS i nudi 750 Nm okretnog momenta koji je kombiniran s elektromotorom koji razvija snagu od 145 kW/197 KS i koji nudi 280 Nm okretnog momenta. Ugrađena litij-ionska baterija dolazi s kapacitetom od 18,6 kWh neto i nudi autonomiju do 67 km.

Sve to u kombinaciji daje maksimalnu snagu sustava od 535 kW/727 KS i 1000 Nm okretnog momenta, a sustav je uparen s 8-stupanjskim M Steptronic automatskim mjenjačem. Maksimalna brzina mu je 250 km/h, osim ako doplatite za M Driver’s Package koji onda podiže maksimalnu brzinu na 305 km/h. Na struju može voziti maksimalnom brzinom od 140 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3,6 sekundi, dok ubrzanje od 0 do 200 km/h traje 11,1 sekundu.

Kao i limuzinska izvedba, i M5 Touring dolazi s proširenim blatobranima, sportskim prednjim i stražnjim branicima, aluminijskim naplatcima u veličinama od 20 i 21 inč te s dva puta po dvije ispušne cijevi straga. U unutrašnjosti stižu sportska sjedala i upravljač, kao i opcijski Bowers & Wilkins Surround audio sustav s 18 zvučnika ukupne snage 655 W. Standardno su ugrađeni i 12,3-inčni digitalni instrumenti te 14,9-inčni multimedijski zaslon. Početak proizvodnje je planiran za studeni ove godine, a cijena za novi BMW M5 Touring starta od 146.000 eura, naravno u Njemačkoj, što ga čini točno 2.000 eura skupljim od limuzinske izvedbe.

KOMENTARI