Umjesto 1.2 i 1.6 motora stiže 1.3 snage 140 i 160 KS

Umjesto 1.2 i 1.6 motora stiže 1.3 snage 140 i 160 KS

Nissan će u Qashqai ugrađivati novi benzinski 1,3-litreni motor, a motor je razvila Alijansa Renault- Nissan-Mitsubishi u suradnji s Daimlerom

Renault, Nissan i Mitsubishi Motors najavljuju zajedničku strategiju Alijansa 2030.: 35 novih električnih vozila do 2030. godine
Novi Qashqai s blagim hibridima i e-Power sustavom, no bez dizelaša
Ovi proizvođači su imali najviše opoziva u 2022. godini

Nissan Qashqai će s novim 1,3-litrenim motorom biti dostupan u tri inačice: 140 KS sa šesterostupanjskim mjenjačem, 160 KS sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem i 160 KS sa sedmerostupanjski DCT automatskim mjenjačem. Model od 140 KS ima okretni moment od 240 Nm, model s više snage s ručnim mjenjačem nudi 260 Nm, a s DCT mjenjačem 270 Nm.

Turbopunjač je sada opremljen recirkulacijskim zaštitnim ventilom (takozvani „e-waste gate“) pogonjenim motorom. Taj sustav zamjenjuje pneumatske ventile starijih motora što znači da turbopunjač ima bolju odzivnost, pogotovo pri niskim brzinama motora – ovaj waste gate omogućuje optimalno mapiranje rada motora bez negativnog utjecaja na vozne osobine.

U usporedbi sa starim 1,2-litrenim motorom od 115 KS s ručnim mjenjačem, novi 1,3-litreni motor od 140 KS s ručnim mjenjačem ima 25 KS više i dodatnih 50 Nm okretnog momenta. Emisije CO2 Qashqaija sa 17-inčnim naplatcima iznose 121 g/km (NEDC-BT), što je 8 g/km manje od prijašnjih modela (NEDC). Ubrzanje od 0-100 km/h ostalo je gotovo identično (10,6 sekundi za 1.2 u odnosu na 10,5 sekundi za novi 1.3 motor), vrijeme ubrzanja od 80-100 km/h u 4. stupnju prijenosa se smanjilo s 5,7 na 4,5 sekundi – što je poboljšanje od 21%. Rezultat u šestom stupnju prijenosa od 100-120 km/h još je i bolji – vrijeme je poboljšano za 35% čime se osigurava veća fleksibilnost za vozača.

U usporedbi sa starim 1,6-litrenim benzinskim motorom od 163 KS s ručnim mjenjačem, novi 1,3-litreni motor od 160 KS s ručnim mjenjačem ima 3 KS manje, ali 20 Nm okretnog momenta više. Emisije CO2 u Qashqaiju sa 17-inčnim naplatcima iznose 121 g/km (NEDC-BT), što je 13 g/km manje od prijašnjih modela (NEDC).

Novi motor donosi manje emisije CO2, nižu potrošnju goriva te postavlja novi standard voznih osobina modela Qashqai uz potpuno novi sedmerostupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom (DCT) koji se po prvi put ugrađuje u Nissanovom serijskom modelu. Vozači će primijetiti poboljšan odziv i snažnije ubrzanje zbog veće snage i okretnog momenta, glađi i linearniji prijenos snage te tišu
vožnju. Servisni intervali su također dulji – servisni interval produljen je s 20.000 km na 30.000
km.

Za 159.990 kn, koliko je početna cijena za Nissan Qashqai 1.3 DIG 140 KS Visia, dobit ćete prednji pogon, a prednji pogon dolazi i s verzijom od 160 KS.

Novi motori ispunjavaju najnovije emisijske norme Euro 6d-Temp te zamjenjuju tri stare pogonske jedinice – 1,2-litrenu od 115 KS s ručnim ili CVT mjenjačem te 1,6-litrenu sa 163 KS s ručnim mjenjačem.

KOMENTARI