Toyota Tacoma: predstavljena je potpuno nova generacija za 2024. godinu

Toyota Tacoma: predstavljena je potpuno nova generacija za 2024. godinu

Pick-up srednje veličine bit će dostupan s turbo benzincem i u hibridnoj izvedbi, u nekoliko karoserijskih dužina, a zanimljivo je kako će u ponudi biti i izvedba s ručnim mjenjačem.

Novi teaser i informacije o motorima za potpuno novi Mitsubishi ASX
Nova generacija najprodavanijeg pick-up modela u SAD-u: ovo je novi Ford F-150
Toyota RAV4 kakvu još niste vidjeli: Mitsuoka Buddy

Nakon gotovo dva desetljeća jednog od najtraženijih pick-up modela srednje veličine u SAD-u, Tacoma, Toyota je pripremila potpuno novu, četvrtu generaciju koja dolazi kao modelska godina 2024. Nova Tacoma je temeljena na TNGA-F platformi, kao i model Sequoia, a nudi novi stražnji multilink ovjes koji omogućuje bolje upravljanje.

U ponudi su dva motora, turbo benzinac i-FORCE, te i-FORCE MAX hibridni sustav. Početni i-FORCE model ima ugrađen 2,4-litreni četverocilindrični motor koji razvija maksimalnu snagu od 204 kW/278 KS i nudi 430 Nm okretnog momenta, osim na početnom modelu koji dolazi pod oznakom SR, kada je maksimalna snaga reducirana na 168 kW/228 KS i 329 Nm okretnog momenta. Motor je uparen s novim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, ali i, iznenađujuće, pametnim ručnim mjenjačem (iMT2), a u toj kombinaciji motor razvija maksimalnu snagu od 199 kW/270 KS i pritom nudi 422 Nm okretnog momenta.

Novost u ponudi pick-up modela srednje veličine je novi hibridni sustav i-FORCE MAX, koji je ujedno i najsnažniji hibridni pogon ikada ponuđen u ovom modelu. Riječ je o sustavu koji se sastoji od 2,4-litrenog turbo benzinca uparenog s električnim motorom integriranim u 8-stupanjski automatski mjenjače koji napaja 1,87 kWh bateriju, a sve to daje ukupnu snagu od 240 kW/326 KS i 630 Nm okretnog momenta, što je gotovo dvostruko više od V6 motora koji se ugrađuje u trenutnu generaciju Tacome.

Tacome s pogonom na stražnje kotače imaju automatski diferencijal s ograničenim proklizavanjem (Auto LSD), a modeli s pogonom na sva četiri kotača imaju elektronički kontrolirano prijenosno kućište s dvije brzine s visokim/niskim rasponom zajedno s aktivnom kontrolom proklizavanja (A-TRAC) i automatski diferencijal s ograničenim proklizavanjem (Auto LSD). Toyota je poradila i na off-road sposobnostima, pa je tako maksimalna udaljenost od tla i do 279 mm, a može savladati prilazni kut do 33,8 stupnja te 25,7 stupnja odlaznog kuta.

Unutrašnjost dolazi sa serijskom 7-inčnom digitalnom instrument pločom, koja u boljim paketima raste na dijagonalu od 12,3 inča, dok je središnji multimedijski zaslon dijagonale 8 inča, dok u boljim paketima dolazi onaj veličine 14 inča. Komande klimatizacije su odvojene i dolaze s velikim kotačićima za podešavanje, što omogućuje lako upravljanje i dok imate radne rukavice.

Tacoma će se nuditi u mnogobrojnim konfiguracijama, pa je tako dostupna dvostruka kabina s četvero vrata ili nova XtraCab s dvojim vratima i pametnim značajkama za pohranu iza prednjih sjedala, a utovarna površina dolazi u dužini od 1,52 m ili 1,83 m. Dostupne će biti izvedbe SR, SR5, TRD PreRunner, TRD Sport, TRD Off Road, Limited, TRD Pro i Trailhunter, a cijene će biti objavljene naknadno.

KOMENTARI