Obnovljeni Golf za 50. obljetnicu modela

Obnovljeni Golf za 50. obljetnicu modela

Prije 50 godina je s proizvodnih traka sišao prvi Golf, a u nove pobjede kreće obnovljena osma generacija ovog modela.

Premijera nove BMW serije 5 održana i u Zagrebu
SUV s pogonom na sve kotače
U trećem tromjesečju čak 43 % prodanih automobila u EU su bili elektrificirani

Volkswagen je 1974. godine započeo s proizvodnjom Golfa, a do danas je proizvedeno više od 37 milijuna vozila, čime je Golf postao najuspješniji europski model, a ujedno je i najuspješniji Volkswagen. Doduše, u posljednje vrijeme mu ne ide najbolje, pa je od europskog najprodavanijeg vozila tijekom niza godina, Golf završio tek na 7. mjestu najprodavanijih modela. No osvježenje bi mu trebalo pripomoći u prodaji, no to će pokazati vrijeme.

Vratimo se mi na novosti. Golf i njegova karavan izvedba Golf Variant su dobili dorađena prednja svjetla, a po prvi puta je osvijetljen i prednji logo marke. Opcijska Iq.Light LED matrix svjetla pak nude duga svjetla sa snopom svjetlosti koja obasjavaju čak 500 metara, a novu grafiku imaju i stražnja Iq. Light 3D LED svjetla.

U unutrašnjosti nas očekuje novi infotainment sustav u dijagonali od 10,4 ili 12,9 inča, a ispod njih su i dalje klizne površine za podešavanje, ali su ovog puta barem osvijetljene pa ne morate gađati po noći i nadati se da ćete pogoditi pravu površinu, jer je lijevi dio namijenjen podešavanju lijeve zone klimatizacije, na središnjem dijelu se podešava glasnoća, a desno se podešava temperatura suvozača. Novost je i što su na upravljač vraćene fizičke tipke, pa će i kontrola svega biti lakša. Tu je i novi govorni asistent IDA2, a sada se njime može upravljati i klima uređajem, telefonom ili navigacijskim sustavom, kao i za pristup online informacijama. Serijski sve izvedbe dobivaju i digitalne instrumente u dijagonali od 10,2 inča.

Golf će i dalje biti dostupan s dizel motorom i to u izvedbi sa 115 KS u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili sa 150 KS u kombinaciji sa 7-stupanjskim DSG automatskim mjenjačem s dvije spojke. Što se tiče benzinskih motora, u ponudi su 1,5-litreni TSI u izvedbi sa 115 KS i 150 KS i oba su kombinirana sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem. Sve navedene izvedbe su dostupne u standardnoj i karavan izvedbi, dok je najsnažniji benzinac s 265 KS i 7-stupanjskim automatikom rezerviran samo za Golf GTI.

Hibridne izvedbe su također dostupne u standardnoj i karavan inačici i to sa 115 KS i 150 KS, a u oba slučaja su motori upareni sa 7-stupanjskim DSG mjenjačem s dvije spojke. Tu su i dvije plug-in hibridne izvedbe rezervirane samo za Golf s 5 vrata, a dolaze pod oznakom eHybrid i GTE. eHybrid dolazi s ukupnom snagom sustava od 204 KS, dok GTE dolazi s ukupnom snagom od 272 KS i obje izvedbe su uparene sa 6-stupanjskim eDSG automatskim mjenjačem s dvije spojke. Zanimljivo je i kako sve izvedbe dolaze isključivo s pogonom na prednje kotače, a izvedbe s pogonom na sve kotače nema.

U ponudi će biti pet paketa opreme, a kupci će moći birati između jedanaest boja karoserije, od kojih su četiri nove boje, a tu je i pet novodizajniranih aluminijskih naplataka koji idu do veličine od 19 inča. Cijena za obnovljenu izvedbu nije objavljena, ali će sigurno biti viša od dosadašnje, gdje Golf kreće od oko 27.500 eura.

KOMENTARI