Svjetska premijera u Frankfurtu: novi Volkswagen model

Svjetska premijera u Frankfurtu: novi Volkswagen model

Volkswagen ID.3 novi je model koji će biti predstavljen na IAA sajmu u Frankfurtu početkom rujna

Istražujemo malo dublje Rimac C-Two i uspoređujemo ga s Teslom Roadster
Jeep predstavio najsposobniji terenac ikada
Otvoren je prvi Jaguar Land Rover centar u Zagrebu

Volkswagen će na skorašnjem auto salonu u Frankfurtu predstaviti novi model automobila, ali nije to jedina novost koja slijedi – vidjet ćemo i novi logo i novi motor pod nazivom „New Volkswagen“. Dakle, na IAA slijede dvije svjetske premijere.

Nakon modela Beetle i Golf, Volkswagen predstavlja ID.3, električni model s kojim ulazi u novu eru. A ta era bit će automobil koji ne zagađuje okoliš, potpuno je povezan. Do sada je za novi model već zainteresirano 15.000 kupaca koji su se javili za prednarudžbu, a najveći interes dolazi iz Njemačke, Norveške, Nizozemske, Velike Britanije i Švedske.

Član ID. obitelji ponuđen je uz depozit od 1000 eura, a prvi će kupci dobiti specijalno konfiguriran model pod oznakom ID.3 1ST specijalna edicija. Ukupno će biti proizvedeno samo 30.000 komada tako da je već dostignut interes za polovicom automobila.

U ponudi će biti tri baterijske izvedbe koje će omogućiti od 330 do 550 kilometara s jednim punjenjem (prema WLTP mjerenju), a specijalna prva edicija moći će prevaliti do 420 km. Početna cijena s najslabijom baterijom starta ispod 30.000 eura (cijena za VW ID.3 u Njemačkoj), specijalna ID.3 1ST verzija koštat će nešto manje od 40.000 eura.

VW namjerava ponuditi baterije kapaciteta do 125 kWh, a procjenjuju da će korisnici svoje električne automobile u 50 posto situacija puniti kod kuće te 20 posto na poslu. 25 posto punjenja bit će na javnim mjestima, a 5 posto na autocestama i drugim prometnicama.

U pripremi su i tri stanice za punjenje koje će se moći instalirati kod kuće ili u tvrtkama, uz kapacitet punjenja od 11 kW (AC). Prednost ovih stanica za punjenje je što će moći u sebi akumulirati energiju i zatim će se automobil puniti primjetno brže nego preko kućne 220-voltne mreže.

Prve isporuke do kupaca stići će sredinom 2020. godine, a proizvodnja bi trebala početi krajem ove godine. Bit će to model koji bi trebao, prema najavama, naslijediti Bubu i Golf te postati sljedeći (treći) model za široke mase – zbog toga vjerojatno i nosi broj 3 u nazivu, a možda je to reakcija na Tesla Model 3. Treba spomenuti i kako će Volkswagen ID.3 pripadati C-segmentu automobila, koji je dakle treći po redu, ako se tako gleda.

Do sada je Volkswagen već predstavio nekoliko modela koji nose naziv ID – bili su to konceptni automobili ID. CROZZ, ID. VIZZION i ID. ROOMZZ.

VW očekuje više od 100.000 isporuka ID.3 modela kupcima godišnje. Što se tiče baterije, jamče da će korisni kapacitet od 70 posto biti dostupan i nakon osam godina vožnje odnosno 160.000 kilometara.

Novi moto pod nazivom „New Volkswagen“ nisu razvile vanjske agencije, što je uobičajeno u automobilskoj industriji nego je razvijen zajedničkim radom svih odjela VW tvrtke i to u roku od devet mjeseci. Novu prezentaciju tvrtke najavljuju kao smjeliju i šareniju, bit će digitalno orijentirana, a vizualni jezik razlikovat će se od dosadašnjeg.

U budućnosti Volkswagen se kroz promociju neće usmjeravati najviše na automobil nego će fokus biti na životu i iskustvu mobilnosti. Simbol i zaštitni znak bit će novi logo koji ćemo ipak morati pričekati do 10. rujna kada će u Frankfurtu za medije biti otvoren međunarodni auto salon. I znate što je još novo? Marka Volkswagen u budućnosti će imati ženski glas, kad ga budemo slušali.

U više od 10.000 objekata distributera i servisnih partnera do početka 2020. implementirat će se novi logo, na 171 svjetskom tržištu. Prvo će se u rujnu logo otkriti, a gdje drugdje nego na visokoj VW zgradi u Wolfsburgu. Prvo tržište na kojem će se primjenjivati novo bit će Europa, slijedi Kina u listopadu te Sjeverna i Južna Amerika, a zatim i ostatak svijeta. Ukupno će se zamijeniti sadašnjih 70.000 logotipova. Rebranding Volkswagena bit će jedan od najvećih u svijetu do sada.

KOMENTARI