Sve je poznato: Alfa Romeo Milano

Sve je poznato: Alfa Romeo Milano

Konačno su otkrivene sve karte vezane uz novu najmanju Alfu, a novi kompaktni SUV će biti dostupan u električnoj i hibridnoj izvedbi.

Dva nova logotipa “Made at the Centro Stile” povodom 70. godišnjice Alfa Romeo Giuliette i 50. godišnjice Alfette GT
Alfa Romeo Giulia i Stelvio Quadrifoglio za 2020. godinu postaju još napredniji
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde MY 2023. sada po povoljnijoj cijeni

Već ga se dugo čeka, a sada je Alfa Romeo konačno otkrio sve karte oko svojeg novog najmanjeg modela Milano. Novi kompaktni SUV postavljen je na e-CMP2 podvozje, a dug je 4170 mm, širok 1780 mm i visok 1500, a s ovom dužinom se smjestio u sredinu braće. Naime, od Fiata 600 i Jeepa Avengera je duži 86 mm, dok je od Peugeota 2008 kraći za 134 mm. No bez obzira na dimenzije, Milano ima prilično velik prtljažni prostor od 400 litara.

Iako je Milano prva električna Alfa, u ponudi će biti i hibridna izvedba. Što se tiče električne izvedbe, ponuda starta izvedbom Elettrica koja dolazi s motorom snage 115 kW/156 KS i s baterijom kapaciteta 54 kWh, a autonomija ove izvedbe bi trebala biti 410 km u mješovitoj vožnji, odnosno 590 km u gradskoj vožnji. Izvedba Elettrica Veloce dolazi s elektromotorom snage 177 kW/240 KS s pogonom na prednje kotače, dok će kasnije stići i Q4 izvedba s pogonom na sve kotače. Osim toga, ova izvedba dolazi i s 25 mm nižim ovjesom.

No na našem će tržištu svakako najznačajniji biti model s hibridnim pogonskim sklopom koji dolazi pod oznakom Milano Ibrida, a pokreće ga 1,2-litreni trocilindrični turbo benzinac s Millerovim ciklusom s turbo promjenjivom geometrijom i distribucijskim lancem za maksimalnu pouzdanost. Snaga ovog motora je 100 kW/136 KS. Električna komponenta sastoji se od 48-voltne litij-ionske baterije i elektromotora od 21 kW ugrađenog u novi 6-stupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom, koji radi zajedno s inverterom i upravljačkom jedinicom prijenosa kako bi se osigurala maksimalna učinkovitost. A upravo bi ta kombinacija trebala omogućiti do 50% gradske vožnje samo na struju.

U unutrašnjosti dominiraju dva 10,25-inčna zaslona, od kojih je središnji multimedijski poprilično okrenut prema vozaču, kao nekad središnji dio konzole. No dobra je stvar što su komande klimatizacije odvojene od zaslona i s fizičkim su tipkama, pa će upravljanje biti lako. Naravno, tu su i sportska sjedala, kao što se i očekuje od ove izvedbe.

Električna izvedba prva kreće u prodaju s cijenom od 39.500 eura, dok će Milano Ibrida s hibridnim pogonskim sklopom u prodaju stići 2025. godine, a njegova bi cijena trebala startati od 29.900 eura.

KOMENTARI