Što nam Renault priprema u budućnosti?

Što nam Renault priprema u budućnosti?

Renault Talk je prvo u nizu digitalno događanje, a u prvom nastavku Luca de Meo i Renaultov brand tim pokazali su svoju viziju marke u okviru strateškog plana Renaulution.

Jaguar Land Rover razvija nove materijale za dugovječnost i smanjenje težine vozila
Legendarni Renault 5 kroz dvije godine dobiva nasljednika s električnim motorom
Novi 308 za proslavu 211 godina marke Peugeot i 130 godina osobnih vozila

Luca de Meo i Renaultov brand tim podijelili su na prvom Renault Talku svoju viziju marke kao predvodnice u području energetske tranzicije, najnovijih tehnologija i usluga, predane održivijem i odgovornijem poslovanju. Kao marka koja u središte stavlja svoje kupce, Renault započinje novo poglavlje posvećeno modernizaciji europske automobilske industrije.

Renault se kroz pojam „nouvelle vague” pozicionira kao marka fokusirana na tehnologiju i usluge te čistu energiju, kao marka koja stvara pametnija vozila za svakodnevnu uporabu te održivija rješenja mobilnosti. Takvi ciljevi u skladu su s duhom marke koja od 20. stoljeća ide ukorak s vremenom te razvija inovativna i suvremena vozila. Renault u 2021. godini više no ikad nastoji odgovoriti na zahtjeve tržišta i stvoriti ugljično neutralna, sigurna i fleksibilna rješenja mobilnosti koja ispunjavaju potrebe suvremenih kupaca.

U okviru prvog događanja Renault Talk#1, Luca de Meo predstavio je novi smjer marke na kojem počiva strateški plan Renaulution. Kao predvodnik energetske tranzicije u automobilskoj industriji, Renault namjerava postati najzelenija marka u Europi do 2030., pri čemu će 9 od 10 prodanih automobila biti elektrificirani modeli. Također, Renault je predvodnik i u području tehnologije i usluga, što prvenstveno dokazuje projektom „Software Republique” kojim oblikuje budućnost gradske mobilnosti.  Više od 2000 inženjera iz pet vodećih tvrtki u industriji udružit će svoja znanja u području kibernetičke sigurnosti, umjetne inteligencije, obrade podataka, softvera i mikroelektronike kako bi stvorili rješenja mobilnosti po mjeri gradova i lokalnih zajednica.

Bilo je govora i o novom logotipu, a više o njegovoj povijesti smo pisali ovdje. No ono što je zasigurno bilo najzanimljivije je što je Gilles Vidal, direktor Renaultova Odjela za dizajn, predstavio sliku logotipa koji će se naći na stražnjem kraju novog Méganea E-TECH Electric, dostupnog od 2022. A prikazane su i dvije slike njegove obnovljene i poboljšane unutrašnjosti – najnaprednija tehnologija i novi zasloni, ali i više prostora zahvaljujući većem broju pretinaca.

S više od 10 godina iskustva i gotovo 400.000 prodanih vozila, Renault drži vodeću poziciju na europskom tržištu električnih vozila. Oslanjajući se na stručnost u području električnih vozila, Renault je proširio ponudu svojih najprodavanijih modela hibridnim i punjivim hibridnim inačicama. Zahvaljujući iskustvu u Formuli 1 marka je razvila više od 150 patenata koji hibridnu tehnologiju E-TECH čine podjednako jedinstvenom i prilagodljivom. Bilo da je riječ o hibridu ili punjivom hibridu, ova tehnologija jamči najveću energetsku učinkovitost, najzabavnije vozne osobine, najniže emisije CO2 i najmanju potrošnju goriva.

Jedinstven i u punom smislu hibridan dizajn Méganea Conquest omogućit će ovom modelu proboj na međunarodno tržište vozila C-segmenta. Novi Mégane Conquest bit će dostupan s motorima TCe 140 i TCe 160 s 12 V mikrohibridima , ali i s hibridnim motorom E-TECH snage 145 KS koji omogućuje do 80 % gradske vožnje na posve električni pogon te smanjuje potrošnju za 40 % u odnosu na termičke motore u istom ciklusu vožnje, a kod nas stiže u lipnju.

KOMENTARI