Retro vibra, V6 motor i ručni mjenjač za novi Nissan Z Proto

Retro vibra, V6 motor i ručni mjenjač za novi Nissan Z Proto

Novi Nissan Z Proto je konačno otkriven, a donosi retro detalje prethodnih generacija i time u Nissanu slave 50 godine Z serije.

Nissan omogućuje da vidite nevidljivo
Nissanova tehnologija e-4ORCE: električni pogon na sve kotače
Stiže novi Nissan Juke

Nissan je noćas u svom Paviljonu u Yokohami održao virtualni event na kojem je predstavljen Z Proto, sportski model koji odaje počast 50. obljetnici Z modela. ”Model Z je čistokrvni sportski automobil koji predstavlja duh Nissana”, rekao je Makota Uchida, CEO Nissana.

Z Proto je dizajniran u Japanu i upakiran u moderan dizajn s retro detaljima, a već žuta boja je ona kao i na originalnom Z modelu. Osim toga, na originalan Z podsjećaju i prednja svjetla i poklopac motora.

Dizajneri stražnjeg dijela vozila inspiraciju su pronašli u modelu 300ZX, čiji je oblik svjetala napravljen u modernom svjetlu. LED svjetla su obrubljena crnim dijelom i izgledaju iznimno efektivno. Moderni su pak detalji 19-inčni aluminijski naplatci i dijelovi koji su napravljeni od ugljičnih vlakana.

S druge strane u unutrašnjosti je na prvi pogled sve moderno, ali kada malo bolje pogledate, vidite da nije baš sve tako. Naime, novi Z će dolaziti s ručnim mjenjačem, a još je jedan detalj koji će se svidjeti vozačima – klasična ručica ručne kočnice. Od modernih detalja tu je digitalna instrument ploča i veliki 12,3-inčni infotainment zaslon. Sjedala su sportska s retro žutim detaljima.

Iako još nisu objavljene tehničke specifikacije, iz Nissana su potvrdili kako će se pod poklopcem motora naći V6 twin-turbo motor, a neslužbeno se doznaje kako je riječ o motoru iz Infinitija Q60, a to znači snagu od 406 KS i 474 Nm okretnog momenta.

Z Proto je dug 4.382 mm, širok 1.849 mm i visok 1.311 mm, a vozi se na 19-inčnim naplatcima s gumama 255/40 R19 sprijeda, odnosno 285/35 R19 straga. Tako će vjerojatno ostati i na serijskoj izvedbi koja bi se na tržištu mogla pojaviti do kraja sljedeće godine. No ono što je vrlo vjerojatno, izgled se ne bi uopće trebao mijenjati.

KOMENTARI