Renault je postao specijalizirani partner teniskog turnira Roland-Garros

Renault je postao specijalizirani partner teniskog turnira Roland-Garros

Renault će osigurati flotu od 100 primjeraka Méganea E-Tech Electric, te istovremeno pokreće „GIVE ME 5”, novi projekt društvene odgovornosti posvećen mladim generacijama, te tako želi promovirati bavljenje tenisom u gradovima.

Parkiranje samo s jednom papučicom
Nikad atraktivniji Renault Megane u novoj generaciji stiže samo u električnoj E-TECH Electric izvedbi
OpenR: dodirni zaslon koji pruža najbolje od tehnologije

U okviru nove strategije marke Renault je odlučio pojednostavniti svoja globalna marketinška partnerstva, pa će se tako sada usredotočiti na sport kroz dva glavna partnerstva – već poznato i važno partnerstvo marke s Francuskim ragbijaškim savezom te novo partnerstvo s teniskim turnirom Roland-Garros. Pariški Grand Slam i proizvođač vozila Renault udružili su snage kako bi ispisali novo poglavlje u svojoj povijesti. Počevši od turnira koji će se održati od 16. svibnja do 5. lipnja 2022., te u početnom trajanju od pet godina, Renault postaje specijalizirani partner Roland-Garrosa, jednog od najprestižnijih sportskih događaja na svijetu.

Renault i Roland-Garros u svakom trenutku nastoje djelovati odgovornije, zbog čega je održiva mobilnost ključna za oba brenda. Renault već ubrzava svoju transformaciju pokrenutu s ciljem da postane potpuno električna marka u Europi do 2030. Ta predanost održivoj mobilnosti jasno se odražava u floti od 100 primjeraka novog Méganea E-Tech Electric, koju je Renault stavio na raspolaganje tijekom turnira French Open kao dio flote od ukupno 160 vozila.

Usporedno s potpisivanjem ovog partnerskog ugovora, Renault pokreće „GIVE ME 5”, novi projekt društvene odgovornosti posvećen mladim generacijama. Kao prvi korak Renault želi promovirati bavljenje tenisom u gradovima tako što će obnoviti teniska igrališta u prigradskim područjima uz pomoć lokalnih umjetnika. Očekuje se da će do kraja godine u Francuskoj biti otvorena dva terena. Kako bi pridonio financiranju projekta „GIVE ME 5”, Renault će tijekom turnira Roland-Garros uvesti „Let Challenge”.

To znači da će svaki put kad odservirana lopta dotakne remen ili porub mreže prije nego što padne u odgovarajuće servis polje, što se u prosjeku dogodi više od 2000 puta tijekom turnira, Renault ovoj društvenoj inicijativi dodijeliti određenu svotu novca. Osim toga, marka će na Roland-Garros pozvati nekoliko skupina djece i tinejdžera slabijeg socioekonomskog statusa kako bi im omogućila jedinstven doživljaj i pružila priliku da na jedan dan sudjeluju u turniru.

KOMENTARI