Za manje od godinu dana stiže električni Renault Megane E-Tech Electric

Za manje od godinu dana stiže električni Renault Megane E-Tech Electric

Renault najavljuje novu generaciju Meganea koja će pogoniti elektromotor, a već se može vidjeti i kako će novi model izgledati, a na prvi dojam moramo priznati – jako dobro!

Mazda je prvi proizvođač originalne opreme koji se pridružio Alijansi eFuel
Japanski proizvođači postigli sporazum o zajedničkom razvoju tehničkih specifikacija komunikacijskih uređaja
Završena je najdulja i najzahtjevnija autonomna vožnja za Nissan Leaf

Renault je na jesen 2020. godine predstavio koncept Megane eVision, s kojim je najavio potpuno novu generaciju Meganea, a na proljeće je prikazao i dvije fotografije unutrašnjosti novog modela. A sada je objavljen novi set fotografija vanjskog izgleda.

No novi Renault Megane E-Tech Electric je još uvijek zakamufliran naljepnicama, no bez obzira na to može se vidjeti kako će on izgledati. Tako se sprijeda nalaze karakteristična C svjetla, koja su dizajnerski dorađenija, a na sredini prednjeg dijela ponosno stoji novi logo marke. Novi Megane će biti i prvi model koji će imati priliku nositi novi logo, a kasnije će ga dobiti i ostali modeli.

Straga su svjetla sada još tanja, te su rastegnuta sve do logotipa koji ih spaja, a tu je i veći krovni spojler, kako bi aerodinamičnost bila što bolja, i potrošnja što manja. Gledajući s boka, primjećujemo kako su ručice za otvaranje prednjih vratiju uvučene, dok su one za stražnja vrata sakrivene u C nosaču.

Novi Megane E-Tech Electric će biti postavljen na novu modularnu CMF-EV platformu, koja je namijenjena električnim vozilima, a trebao bi imati međuosovinski razmak dug oko 2.700 mm, dok će ukupna dužina biti između 4.200 i 4.300 mm.

Što se pogonskog agregata tiče, riječ je o elektromotoru koji razvija maksimalnu snagu od 160 kW/217 KS, a pritom nudi i 300 Nm okretnog momenta. U ovaj model će se ugrađivati baterija kapaciteta 60 kWh, a njena autonomija bi trebala biti do 450 km. Naknadno bi u ponudu trebale stići i izvedbe sa snažnijim motorom, snažnijom baterijom, a šuška se i o izvedbi s pogonom na sve kotače.

Još samo treba pričekati sljedeće proljeće, za kada je najavljena premijera novog modela, a koji će se proizvoditi u tvornici Douai u Francuskoj, usporedno s novim Renaultom 5.

KOMENTARI