Reklame u vozilu tijekom vožnje? Jel to moguće?

Reklame u vozilu tijekom vožnje? Jel to moguće?

Hoće li oglašavanje u vozilima biti jedno od novih mjesta oglašavanja? Naime, izuzev našeg doma, jedan od posljednjih bastiona života bez oglašavanja su naša vozila

Ekskluzivno iz Pariza: vozili smo se u vozilu bez vozača i bez upravljača
Volvo, Ericsson i Telia kroz 5G mrežu testiraju autonomna tehnološka rješenja
Milijardu kilometara su napravili vlasnici Tesle s autopilotom

Ukoliko ne računamo znak proizvođača vozila na upravljaču (eventualno i auto radio), unutrašnjost većine automobila blaženo je čista što se tiče reklamiranja. Međutim, s autonomnom budućnošću na horizontu i to bi se moglo promijeniti.

Agencija Ipsos napravila je zanimljivo istraživanje na temu samovozećih automobila, pokušavajući procijeniti potencijalno prihvaćanje oglašavanja među odraslom populacijom. Anketa je napravljena u SAD-u, a određeni postotak ispitanika ipak prihvaća i takvu mogućnost. Pitanje koje im je bilo postavljeno glasi: zamislite da vam vaše vozilo dok se vozite po svojoj ruti može sugerirati mjesta za posjetiti, što bi vam od toga bilo korisno.

49 posto ispitanika izjavilo je da bi to ipak bilo korisno, naročito ako se radi o trgovinama u kojima je vozač već prije bio. S druge strane, korisnici najmanje žele da im se tijekom vožnje pojavljuju reklame iz restorana koje su posjetili u prošlosti (27 posto). 42 posto korisnika žele primati reklame od servisa koje inače koriste, kao što su servisi za čišćenje. Ljubitelji kave zainteresirani su da tijekom jutra na ekranu u vozilu dobiju obavijest odnosno reklamu za kafić u kojem su već prethodno bili (30 posto). Zanimljive su im i trgovine u kojima su prethodno bili u posjeti i nešto kupovali (29 posto).

KOMENTARI