Posljednja generacija Hyundaija i20 predstavljena je 2020. godine i donijela je jedinstven dizajn u klasi, posebice stražnjeg dijela vozila, koji se i dalje nekima sviđa a nekima ne, a sada je predstavljena i obnovljena izvedba koja donosi malene, ali oku privlačne promjene u dizajnu.

Stražnja svjetla su i dalje jedinstvena, a potpuno novi stražnji branik stvara sportski dojam, i sada stvara ovaj model privlačniji širem krugu ljudi. Nov je i dizajn prednjeg branika, nova je i maska motora, a logo je prebačen iznad maske. To stvara sportski izgled, posebice ako mu se dodaju opcijski aluminijski naplatci veličine 16 ili 17 inča.

Sada je i20 dostupan u 8 boja karoserije, kao i opcijskim crnim krovom, a u ponudi su tri nove boje – Lucid Lime metalik, te Lumen siva i Meta plava s pearl efektom. Ostale boje su Atlas bijela, Phantom crna, Aurora siva, Dragon crvena i Mangrove zelena.

Informacije oko motora nisu baš puno informativne, a spominje se 1,0-litreni T-GDI turbo benzinac koji se može kombinirati s 48-voltnim hibridnim sustavom, a koji će se nuditi u izvedbama sa 74 kW/100 KS i 88 kW/120 KS, a kupcima će se nuditi 6-stupanjski ručni ili 7-stupanjski automatski mjenjač s dvije spojke. Vrlo je vjerojatno kako će u ponudi ostati i 1,2-litreni atmosferski benzinac snage 62 kW/84 KS.

Unutrašnjost donosi nove boje, a serijski dolazi 4,2-inčni LCD umetak na instrumentima, USB-C, a u opciji su 10,25-inčna digitalni instrumenti, kao i 10,25-inčni multimedijski zaslon i bežični punjač. Poboljšani su i sigurnosni sustavi pa sada sustav za automatsko kočenje prepoznaje i bicikliste.

Proizvodnja novog i20 trebala bi započeti u trećem kvartalu 2023. u Hyundaijevoj tvornici u Izmitu, Turska. Cijene su još nepoznate, no ne bi trebale puno odskakati od dosadašnjih, što znači početnu cijenu od oko 16.000 eura.


KOMENTARI