BMW je oduvijek nudio blindirane izvedbe serije 7, a sada, uz seriju 7 Protection, po prvi puta je u ponudi i električna izvedba i7 Protection. Oba modela nude prilagođenu zaštitu od napada vatrenim oružjem ili eksplozivom za rizične pojedince. Klasificirani su kao pružatelji zaštite klase VR9 na temelju međunarodno priznatih službenih kriterija ispitivanja njemačkog Vereinigung der Prüfstellen für Angriffshemmende Materialien und Konstruktionen (Udruga ispitnih laboratorija za materijale i konstrukcije otporne na napade – VPAM, skraćeno). Certifikacija se, između ostalog, temelji na trećem izdanju smjernica za vozila otporna na metke (VPAM BRV) u pogledu balističke otpornosti i smjernica za vozila otporna na eksplozive (VPAM ERV, treće izdanje) i PAS 300 u pogledu eksplozije otpornost. Staklo za dva modela čak štiti od požara kalibra 7.
Gledano izvana, samo nekoliko detalja razlikuje dvije specijalne limuzine od standardne serije 7 s M Sport paketom. Njihova diskretna i uglavnom neupadljiva pojava na javnim prometnicama predstavlja dodatni faktor sigurnosti za osobe kojima je potrebna zaštita. Načelo dizajna BMW Protection Core ima dodatni učinak povećanja prostranosti kabine. Zahvaljujući potpuno integriranom konceptu zaštite, razine udobnosti prostora i sjedenja sprijeda i straga jedva da se razlikuju od onih koje se mogu naći unutar konvencionalnog BMW-a serije 7 po svim ključnim kriterijima.
Inovativni koncept zaštite koji se koristi dodatno je omogućio optimizaciju njihove težine u usporedbi s prethodnim modelima. Ne samo da ušteda težine rezultira znatno većim kapacitetom nosivosti, ona također ima posebno pozitivan učinak na sposobnost upravljanja zaštitnim limuzinama. Optimizirana težina kombinira se s povećanjem krutosti karoserije (još jedna prednost BMW Protection Core) za pružanje nenadmašne razine agilnosti. Sve se to pretvara u iznimno preciznu kontrolu upravljanja, izvrsnu dinamiku u zavojima i izvanredne brojke za ubrzanje i najveću brzinu.
BMW i7 protection pokreću dva elektromotora, od kojih je svaki postavljen na jednu osovinu i time je maksimalna snaga sustava 400 kW/544 KS i 745 Nm okretnog momenta, pogon je na sve kotače, a prosječna potrošnja energije je 30 kWh/100 km. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 9 sekundi, dok je maksimalna brzina 160 km/h.
BMW 7 Protection pak pokreće 4,4-litreni V8 turbo benzinac s 48-voltnom blagohibridnom tehnologijom koji razvija maksimalnu snagu od 390 kW/530 KS i 750 Nm okretnog momenta, a donosi i xDrive pogon na sve kotače. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 6,6 sekundi dok je maksimalna brzina 210 km/h.
Aluminijski naplatci su specijalno dizajnirani a Michelin gume dolaze i s Runflat mogućnostima, ali i prstenom postavljenim na obruč kotača koji omogućuje vožnju brzinom do 80 km/h čak i kada su gume u potpunosti ostale bez tlaka. Tu je i čitav niz sigurnosnih sustava, a kupcima se nude i posebni tečajevi različitih intenziteta, ovisno o predznanju. Cijene i ostali detalji će biti poznati na IAA sajmu početkom rujna, kada će ovi modeli biti i predstavljeni javnosti.
KOMENTARI