Redizajn za limuzinu Subaru Legacy

Redizajn za limuzinu Subaru Legacy

Subaru je obnovio limuzinu Legacy, model koji više nije dostupan na europskom tržištu, a ovime pokušava smanjiti pad potražnje za ovim modelom.

Subaru je proizveo 20 milijuna vozila s pogonom na sva četiri kotača
Stražnji pogon, 230 KS i ručni mjenjač – to je novi Subaru BRZ
Dozvola za cestu: Porsche 911 GT3 RS

Subaru Legacy, poznato ime i na europskim cestama, već neko vrijeme nije s nama, no na tržištu SAD-a je i dalje u ponudi. Sedma generacija je predstavljena 2019. godine, pa je pravo vrijeme za osvježenje ovog modela.

Posljednja generacija Legacyja je dostupna samo u limuzinskoj izvedbi, pa ni ne čudi što je samo u posljednjih godinu dana prodaja pala za čak 10 %! To nije malo, no ipak je riječ o kategoriji vozila koja se traži sve manje u svijetu. Stoga se Subaru nada kako će redizajnirani model, koji na tržište stiže već ovu jesen kao model za 2023. godinu, ipak ublažiti pad prodaje. No ne smije se zaboraviti i napomenuti kako u SAD-u Subaru proda više vozila od Volkswagena.

Legacy je dobio novi prednji dio koji donosi veću masku motora i sportski dizajniran branik, kao i redizajnirana LED svjetla, a tu je i najnovija inačica EyeSight Driver Assist Technology sustava koji uključuje niz sigurnosnih sustava, kao i sustava pomoći vozaču.

Za pogon se sada koristi 2,4-litreni turbo benzinac koji razvija maksimalnu snagu od 193 KS/262 KS i pritom nudi okretni moment od 375 Nm i koji dolazi serijski sa Sport paketom opreme, dok je osnovni motor u ponudi 2,5-litreni Boxer koji razvija maksimalnu snagu od 135 kW/183 KS i koji nudi okretni moment od 238 Nm. Naravno, pogon je na sve kotače, a mjenjač CVT automatski.

11,6-inčni multimedijski zaslon s najnovijim STARLINK sustavom sada donosi i bežični Android Auto i Apple CarPlay, a podržava i nadogradnju na daljinu,odnosno tzv. over-the-air nadogradnju. Tu su i USB i Aux priključci, kako za putnike sprijeda, tako i za putnike na stražnjim sjedalima.

KOMENTARI