PSA grupa projektira električno svjetsko vozilo

PSA grupa projektira električno svjetsko vozilo

Europski EU-LIVE konzorcij predstavio je novu L5e kategoriju za elektrifikacijski mobilitet

Ovo je budućnost: razvijena je automobilska guma od 70 % održivih materijala, a cilj je ona od 100 %
Toyota je u 25 godina uspjela prodati preko 15 milijuna hibridnih vozila
Mazda2 s 1,5-litrenim Skyactiv-G motorom osvojila 3,5 Green NCAP zvjezdice

EU-LIVE rješenje može se koristiti na svim cestama i autocestama te vozačima nudi široku lepezu pogodnosti. Potrebno je samo posjedovati vozačku dozvolu. Jedan od glavnih ciljeva EU-LIVE konzorcija je razvoj zajedničkih motora koji se mogu koristiti za razne L-kategorije vozila, kako bi se postigla individualna, sigurna i održiva mobilnost zahvaljujući nultom načinu emisije.

Uz nagibni mehanizam omogućeno je vrhunsko rukovanje s Peugeot Scooterom tako da se vozilo može voziti i kao skuter s tri kotača. Sustav koristi hidrauličke komponente i hidropneumatski ovjes.

Vozilo vozi u načinu rada s nultom emisijom do 70 km/h, koristeći dva stražnja električna motora na kotačima, koja su razvila dva konzorcijska partnera Elaphe i Brembo. Električna baterija od 48 volti dizajnirana te od strane tvrtke Samsung SDI, a može se napuniti pomoću regenerativne tehnologije kočenja.

Ukoliko se želite voziti brzinom od 70 do 130 km/h, Peugeot Scooter koristi 31-kilovatni benzinski motor koji preuzima pogon od električnih motora. Ovo lagano vozilo ima doseg do 300 kilometara s jednim punjenjem te najveću brzinu od spomenutih 130 km/h.

Mali trag vozila, dimenzije su 2,4 metra dužine i 0,85 metara širine te rotirajuća vrata olakšavaju okomito parkiranje i oslobađaju cestovni promet. Scooter ima zatvorenu kabinu s grijanjem, sigurnosne pojaseve i zračni jastuk tako da upotreba kacige nije potrebna. Isto tako, ne morate koristiti niti rukavice, vodonepropusne jakne i drugu zaštitnu opremu.

KOMENTARI