U 2018. godini Euro NCAP uveo je nove, teže testove koje automobil moraju proći, a posebna je pozornost posvećena na manje zaštićene sudionike u prometu. Rezultati testova pokazuju kako proizvođači automobila nastoje postići najvišu razinu zaštite, a upravo su neovisni testovi prilika za dokazivanje sigurnosnih poboljšanja.
Euro NCAP je u 2018. godini počeo s testiranjem autonomne vožnje – pomoćni sustavi u vožnji mogu donijeti veću sigurnost i praktičnost, ali do potpune automatizacije upravljanja vozilom dalek je put, izjavio je glavni tajnik Euro NCAP-a Michael van Ratingen. I dalje će pratiti razvoj autonomnih tehnologija kako bi kupci imali dovoljno informacija prilikom razmatranja kupnje vozila s integriranim tehnologijama i pomoćima u vožnji.
Da bi neki automobil osvojio titulu najboljeg u klasi (Best in Class), izračunava se broj osvojenih bodova kroz četiri područja ocjenjivanja: odraslih osoba, djece, pješaka i ugrađenih sigurnosnih sustava.
Mercedes-Benz A-klasa najsigurniji je automobil u klasi malih obiteljskih automobila te je na crash testu postigao najbolji rezultat.
Lexus ES proglašen je najsigurnijim u kategoriji velikih obiteljskih automobila. Lexusov model istovremeno je osvojio i nagradu u novoj Euro NCAP kategoriji – za najsigurniji hibridni ili električni automobil u 2018. godini.
Euro NCAP osnovan je 1997. godine, uz potporu nekoliko europskih vlada te automobilističkih, potrošačkih i osiguravajućih organizacija kako bi postao katalizator za poticanje značajnih poboljšanja sigurnosti novih automobila. Svake godine obave velik broj crash testova novih automobila dostupnih striktno samo na europskom tržištu – kroz sudare se potrošačima omogućuje realna i neovisna ocjena sigurnosti.
KOMENTARI