Upravo predstavljeno: nova Mercedes-Benz A-klasa u Hrvatsku stiže u svibnju

Upravo predstavljeno: nova Mercedes-Benz A-klasa u Hrvatsku stiže u svibnju

Mercedes je upravo predstavio svoju novu A-klasu, automobil koji bi trebao biti jedna od najbitnijih novosti iz Mercedesa

Novi interijer Mercedes-Benz A-klase
Najsigurniji automobili u 2018. godini su…
Prodaja novih Mercedesa u minusu u 2019.

Kao veliku novost u novoj A-klasi Mercedes ističe potpuno novi multimedijski sustav MBUX (Mercedes-Benz User Experience), a ističe se umjetnom inteligencijom koja će na osnovi navika i korištenja vlasnika vozila moći i učiti te pomagati tijekom korištenja, sve kontrole su preko dodirnog ekrana, preko dodirnih površina na središnjoj konzoli te putem dodirnih tipki na upravljaču. Kažemo li “Hej, Mercedes” pokrenut ćemo glasovno upravljanje funkcijama sustava.

Intelligent Drive tehnologije omogućuju da A-klasa u određenim uvjetima vožnje po prvi put u mogućnosti može voziti poluautonomno. Najviši standardi sigurnosti u ovom segmentu dostignuti su zahvaljujući proširenim sustavima pomoći u vožnji s funkcijama iz S-klase, a radarski
sustavi i sustavi kamera omogućuju A-klasi da vidi do 500 m prema naprijed.

Active Distance Assist Distronic i Active Steering Assist sustavi sada još praktičnije podržavaju vozača u održavanju sigurne udaljenosti i kod upravljanja, a sada se i brzina vozila automatski
namješta u zavojima, križanjima i kružnim tokovima. Drugi sustavi su Active Emergency Stop
Assist i intuitivno razumljivi Active Lane Change Assist dok Pre-Safe Plus može prepoznati stražnji udar – ako opasnost od sudara ne nestane, sustav također može aktivirati kočnice vozila kada ono miruje, čime se minimizira rizik od ozljeda, smanjenjem trzaja prema naprijed uzrokovanog stražnjim udarom. Na zahtjev su dostupna Multibeam LED prednja svjetla.

Ponuda motora proširena je trima novim benzincima s četiri cilindra. Motor M 282 zapremine je 1,4 litre, uz snagu od 120 kW i moment 250 Nm) s funkcijom gašenja cilindara (početno u kombinaciji sa 7G-iDCT mjenjačem) i inovacijama kao što su delta oblik glave cilindara, Nanoslide i Eco-Tough premaz, filtar benzinskih čestica. Novi 7G-DCT mjenjač dolazi s s dvostrukom spojkom.

Novi je i četiri cilindrični benzinski motor M 260 (zapremina 2.0 l, snaga i moment do 165 kW i 350 Nm) s Conicshape (tretman stjenki cilindara) i Camtronic (namještanje bregaste osovine usisnih ventila) tehnologijama.

Treći novi četverocilindrični dizelski motor OM 608 (zapremina 1,5 l, snaga i moment do 85 kW i 260 Nm) stiže s AdBlue tehnologijom, poboljšanim turbo punjačem, međuhladnjakom i smanjenom masom.

Nova Mercedes-Benz Aklasa ima za 30 mm duži međuosovinski razmak, za 14 mm je širi prednji trag kotača. Dodatno je poboljšan ovjes s MacPherson izvedbom prednjeg ovjesa s aluminijskim poprečnim kontrolnim rukama i multi-link stražnjim ovjesom. Kod izvedbi 4MATIC (pogon na sve kotače) i snažnijim izvedbama motora dolazi four-link stražnji ovjes.

U interijeru je primjetan avangardni stil prednje ploče i kokpita bez pokrova instrumenata koji stvaraju jedinstvenu arhitekturu. Dva zaslona, s dijagonalom od 10,25 inča (26 cm) svaki, spajaju
se ispod zajedničkog staklenog pokrova (osim u slučaju osnovne izvedbe s dva 7-inčna zaslona) kako bi formirali samostojeći široki kokpit. Opcijski su dostupni ambijentalno osvjetljenje sa 64 boje i osvijetljeni ventilacijski otvori s izgledom turbine te grijanje i klimatizacija sjedala, masaža prednjih sjedala.

Nova A-klasa nudi više prostora za ramena (+9/+22 mm naprijed/straga), za laktove (+35/+36 mm) i glavu (+7/+8 mm), kao i lakši ulazak na stražnja sjedala. S 370 litara obujma, prtljažnik je 29 litara veći nego kod prethodnog modela. Poboljšana je sveobuhvatna vidljivost smanjenjem obloga nosača krova za približno deset posto.

Progresivni dizajn prednjeg kraja s niskim poklopcem motora (nižim nego kod prethodnika), vodoravnim LED svjetlima s kromiranim elementima upotpunjen je dnevnim pozicijskim svjetlima u obliku baklje. Po prvi put u kompaktnoj klasi, Mercedes-Benz koristi dvodijelni Airpanel (dostupno kao opcija): sustav zaklopki iza prednje maske otvara svoje zaklopke ovisno o potrebama hlađenja. U otvoru za zrak ispod registracijske pločice nalazi se dodatni sustav zaklopki, što dodatno poboljšava performanse sustava.

U početku prodaje u ponudi će biti ova tri motora:
-A 200 (120 kW/163 KS, 250 Nm; sa 7G-DCT mjenjačem s dvije spojke ili sa šest stupanjskim ručnim mjenjačem
– A 250 sa 7G-DCT mjenjačem s dvije spojke (165 kW/224 KS, 350 Nm)
– A 180 d sa 7G-DCT mjenjačem s dvije spojke (85 kW/116 KS, 260 Nm)

KOMENTARI