Novi Audi A6 Avant sa zakretanjem sva četiri kotača u vožnji

Novi Audi A6 Avant sa zakretanjem sva četiri kotača u vožnji

Karavan Audi A6 Avant nudi prostranost, blagi hibridni sustav uz opcije ovjesa od udobnog do vrlo okretnog

Audi SQ8 TDI V8 za vrhunske performanse
Lipanj je bio odličan za Suzuki, Mitsubishi, Mini, Audi, Seat, Citroen
Audi uvodi uslugu punjenja Audi charging, a odmah će biti dostupna i kod nas

Dinamičan dizajn s oštrim linijama, velikim površinama, dugim prednjim krajem i blago nagnutim krovnim linijama naglašen je u stražnjem dijelu vozila s upečatljivim detaljima kromirane linije i stražnjih svjetala, a tu se nalazi i veliki prtljažnik obujma 565 do 1680 litara sa spuštenim stražnjim naslonima sjedala; dakle, kapacitet prtljažnika je ostao kao i kod prethodnog A6 Avanta. Prtljažni prostor ima širinu utovara od 1050 milimetara.

Široka, niska jednokrilna rešetka dominira prednjom stranom dok izdužena silueta i trapezoidne prozorske površine dominiraju bočnom stranom Audija A6 Avant dužine 4,94 metra. Na izbor se nudi 12 boja vanjštine, a kupci mogu birati između dodatnih sportskih i dizajnerskih linija za vanjsku opremu. Vrhunac je S line paket.

A6 Avant 2018 dolazi sa sveobuhvatnim paketom sigurnosnih sustava, uključujući tehnologiju osvjetljenja, sustave pomoći i pasivnu sigurnost. LED prednja svjetla su standardna na novom Audiju A6 Avant. Dostupne su tri verzije svjetala, a vrhunac su HD Matrix LED prednja svjetla s visokom rezolucijom. Dinamički signal pokazivača smjera te pulsirajuće svjetlosne sekvence pri otključavanju i zaključavanju vozila ističu prepoznatljiv karakter obitelji A6. Opcionalno se nudi i ambijentalna rasvjeta.

Vozač može birati između dva paketa pomoći u vožnji – City i Tour čime se daje naglasak na gradskoj ili izvangradskoj asistenciji tijekom vožnje. Uz standardni Audi pre sense paket kočenja u nuždi, sustavi pomoći vozaču uključuju i prilagodljivi tempomat, zatim uzdužnu i bočnu kontrolu pri korištenju start-stop sustava u gradskoj vožnji. Pomoć u slučaju nužde samostalno će reagirati ukoliko vozač nakon vizualnih, zvučnih i haptičkih upozorenja ne reagira na opasnost te se uključuju svjetla upozorenja i automatski zaustavlja vozilo u voznoj traci po kojoj se kreće.

Svi su motori u ponudi standardno opremljeni blagim hibridnim sustavom koji povećava udobnost i učinkovitost uz smanjenje potrošnje goriva. MHEV sustav može spremiti do 12 kW električne energije uz pomoć 48-voltnog sustava koji funkcionira pri kočenju te se na taj način napaja zasebna litij-ionska baterija. Samo na hibridni odnosno u tom slučaju električni pogon novi Audi A6 Avant može se voziti između 55 i 160 km/h, a start-stop sustav aktivira se već pri brzini vožnje od 22 km/h.

Novost je (opcionalno) dinamičko upravljanje na svim kotačima čime se poboljšavaju upravljivost i agilnost. Pri brzinama do 60 km/h stražnji kotači okreću se do 5 stupnjeva u suprotnom smjeru od zakretanja prednjih kotača čime se smanjuje okretni krug između jednog do 11,1 metara. Na taj se način prilikom parkiranja, manevriranja ili vožnje u gradu lakše upravlja poprilično dugim vozilom.

Na izbor se kupcima nude četiri varijante ovjesa: sa standardnim čeličnim oprugama, sa sportskim ovjesom, ovjes s upravljanjem rada amortizera te adaptivni zračni ovjes također s kontroliranim amortizerima. Uz amortizere i zračni ovjes, elektronička platforma upravlja svim kotačima kako bi se pogonski moment po potrebi prebacivao između prednjih i stražnjih kotača.

U interijeru se nalazi glavni ekran od 10,1 inča dijagonale dok se 8,6-inčni ekran koristi za kontrolu klima uređaja i druga podešavanja. MMI sučelje je responzivno na dodir, uz strukturu izbornika kao na smartfonu. Virtualni instrumenti ispred vozača nalaze se na 12,3-inčnom ekranu, a moguće je naručiti i headup display za prika informacija na vjetrobranskom staklu.

KOMENTARI