Novi Audi A6 Avant sa zakretanjem sva četiri kotača u vožnji

Novi Audi A6 Avant sa zakretanjem sva četiri kotača u vožnji

Karavan Audi A6 Avant nudi prostranost, blagi hibridni sustav uz opcije ovjesa od udobnog do vrlo okretnog

Kompaktni SUV coupé: Audi Q3 Sportback
Audi e-tron GT concept
Novi Audi Q3 u Njemačkoj košta 33.700 eura

Dinamičan dizajn s oštrim linijama, velikim površinama, dugim prednjim krajem i blago nagnutim krovnim linijama naglašen je u stražnjem dijelu vozila s upečatljivim detaljima kromirane linije i stražnjih svjetala, a tu se nalazi i veliki prtljažnik obujma 565 do 1680 litara sa spuštenim stražnjim naslonima sjedala; dakle, kapacitet prtljažnika je ostao kao i kod prethodnog A6 Avanta. Prtljažni prostor ima širinu utovara od 1050 milimetara.

Široka, niska jednokrilna rešetka dominira prednjom stranom dok izdužena silueta i trapezoidne prozorske površine dominiraju bočnom stranom Audija A6 Avant dužine 4,94 metra. Na izbor se nudi 12 boja vanjštine, a kupci mogu birati između dodatnih sportskih i dizajnerskih linija za vanjsku opremu. Vrhunac je S line paket.

A6 Avant 2018 dolazi sa sveobuhvatnim paketom sigurnosnih sustava, uključujući tehnologiju osvjetljenja, sustave pomoći i pasivnu sigurnost. LED prednja svjetla su standardna na novom Audiju A6 Avant. Dostupne su tri verzije svjetala, a vrhunac su HD Matrix LED prednja svjetla s visokom rezolucijom. Dinamički signal pokazivača smjera te pulsirajuće svjetlosne sekvence pri otključavanju i zaključavanju vozila ističu prepoznatljiv karakter obitelji A6. Opcionalno se nudi i ambijentalna rasvjeta.

Vozač može birati između dva paketa pomoći u vožnji – City i Tour čime se daje naglasak na gradskoj ili izvangradskoj asistenciji tijekom vožnje. Uz standardni Audi pre sense paket kočenja u nuždi, sustavi pomoći vozaču uključuju i prilagodljivi tempomat, zatim uzdužnu i bočnu kontrolu pri korištenju start-stop sustava u gradskoj vožnji. Pomoć u slučaju nužde samostalno će reagirati ukoliko vozač nakon vizualnih, zvučnih i haptičkih upozorenja ne reagira na opasnost te se uključuju svjetla upozorenja i automatski zaustavlja vozilo u voznoj traci po kojoj se kreće.

Svi su motori u ponudi standardno opremljeni blagim hibridnim sustavom koji povećava udobnost i učinkovitost uz smanjenje potrošnje goriva. MHEV sustav može spremiti do 12 kW električne energije uz pomoć 48-voltnog sustava koji funkcionira pri kočenju te se na taj način napaja zasebna litij-ionska baterija. Samo na hibridni odnosno u tom slučaju električni pogon novi Audi A6 Avant može se voziti između 55 i 160 km/h, a start-stop sustav aktivira se već pri brzini vožnje od 22 km/h.

Novost je (opcionalno) dinamičko upravljanje na svim kotačima čime se poboljšavaju upravljivost i agilnost. Pri brzinama do 60 km/h stražnji kotači okreću se do 5 stupnjeva u suprotnom smjeru od zakretanja prednjih kotača čime se smanjuje okretni krug između jednog do 11,1 metara. Na taj se način prilikom parkiranja, manevriranja ili vožnje u gradu lakše upravlja poprilično dugim vozilom.

Na izbor se kupcima nude četiri varijante ovjesa: sa standardnim čeličnim oprugama, sa sportskim ovjesom, ovjes s upravljanjem rada amortizera te adaptivni zračni ovjes također s kontroliranim amortizerima. Uz amortizere i zračni ovjes, elektronička platforma upravlja svim kotačima kako bi se pogonski moment po potrebi prebacivao između prednjih i stražnjih kotača.

U interijeru se nalazi glavni ekran od 10,1 inča dijagonale dok se 8,6-inčni ekran koristi za kontrolu klima uređaja i druga podešavanja. MMI sučelje je responzivno na dodir, uz strukturu izbornika kao na smartfonu. Virtualni instrumenti ispred vozača nalaze se na 12,3-inčnom ekranu, a moguće je naručiti i headup display za prika informacija na vjetrobranskom staklu.

KOMENTARI