e-tron GT Quattro i RS e-tron GT Quattro su Audijeve električne zvjerke

e-tron GT Quattro i RS e-tron GT Quattro su Audijeve električne zvjerke

Audi je konačno predstavio serijsku izvedbu dugo najavljivane sportske električne limuzine, a dolazit će u dvije verzije, kao e-tron GT s 476 KS i 630 Nm, te kao RS e-tron GT s 598 KS i 830 Nm.

Dodatnih 25 kilometara vožnje nakon nadogradnje Audija e-tron
Audi e-tron GT concept
Otkrivamo što se najbolje prodavalo na hrvatskom tržištu u srpnju

Prošlo je tri godine od predstavljanja koncepta, i nešto manje od predstavljanja prototipa, a sada je konačno pred nama i serijska izvedba električnog modela e-tron GT. Riječ je o coupe limuzini s kojom Audi namjerava konkurirati Tesli model S, a svakako treba napomenuti kako se ovaj model temelji na već iskušanom Porscheu Taycan.

Krenimo s tehničkim informacijama. Oba modela imaju po dva elektromotora, od kojih svaki pokreće jednu osovinu, što znači kako e-tron GT uvijek dolazi s pogonom na sve kotače. Početni model e-tron GT raspolaže s ukupnom snagom od 350 kW/476 KS i pritom nudi 630 Nm okretnog momenta.

Audi RS e-tron GT

Snažnija izvedba RS e-tron GT pak dolazi s elektromotorima koji razvijaju maksimalnu snagu od 440 kW/598 KS i pritom se nudi 830 Nm okretnog momenta. Slabija izvedba do stotke ubrzava ua 4,1 sekundi, dok RS izvedbi treba 3,3 sekunde. Maksimalna brzina slabije izvedbe je 245 km/h, dok je kod RS modela ona elektronski ograničena na 250 km/h.

Audi RS e-tron GT Quattro

Ugrađena baterija ima kapacitet od 86 kWh i sastoji se od 33 modula, a prema WLTP mjerenjima bi trebala omogućiti doseg od 488 km s jednim punjenjem, a nudi se i opcija brzog punjenja, gdje se za 5 minuta omogućuje doseg od 100 km, no tako snažnih punionica gotovo da ni nema.

Kao što smo rekli, riječ je o coupe limuzini koja je duga 499 cm, široka 196 cm i visoka 141 cm, dok je međuosovinski razmak rastegnut na 290 cm. Zanimljivo je kako e-tron ima dva prtljažnika, stražnji koji ima obujam 405 litara, te maleni prednji od 81 litre. Sasvim dovoljno za četiri putnika, za koliko je namijenjen ovaj model.

Unutrašnjost donosi 12,3-inčnu digitalnu instrument ploču, kao i 10,1-inčni središnji infotainment sustav, a tu su i head-up display, unutrašnjost bez kože koja je napravljena isključivo od recikliranih materijala ili pak standardnu unutrašnjost presvučenu kožom. Serijski ovaj model dolazi i sa zračnim ovjesom te upravljanjem na sva četiri kotača, Matrix-LED svjetlima i svom ostalim najmodernijim sustavima i uređajima.

U prodajne salone e-tron GT i RS e-tron GT dolaze na proljeće, a objavljene su i cijena u Njemačkoj, gdje osnovni model starta od 99.800 EUR (oko 761.000 kuna), dok RS starta od 138.200 EUR (oko 1.055.000 kuna).

KOMENTARI