Predstavljena treća generacija Nissana Qashqai koja donosi hrabriji izgled

Predstavljena treća generacija Nissana Qashqai koja donosi hrabriji izgled

Nissan je otkrio sve karte vezane uz treću generaciju modela Qashqai, koji je postavljen na novu platformu, uvodi se elektrifikacija, a tu je i hrabriji dizajn te izbacivanje dizelskih motora iz ponude.

Potvrđeno: novi Mercedes-AMG C 63 će imati motora sa samo 4 cilindra
Domaćim novinarima predstavljen novi Fiat 500 Hybrid
I Suzuki Swift Sport dobiva 48V blagi hibridni sustav

Nissan Qashqai je ubrzao popularizaciju SUV modela, posebice u Europi, gdje je do sada prodano preko 3 milijuna primjeraka ovog modela. Ako ne znate, kada se pojavio na tržištu 2007. godine, liste čekanja su bile toliko duge, da su kupci nekad morali čekati i skoro godinu dana na isporuku! No povećanje proizvodnje je riješilo taj problem.

A nova generacija bi mogla nastaviti istim koracima. Iako je dizajn potpuno nov, iz kojeg god kuta da ga pogledate, vidite poznate linije, što je odličan uspjeh za dizajnere. Prednja V maska je sada povećana, a prednja svjetla dobivaju izgled bumeranga, a u opciji su sada i LED Matrix svjetla.

Bočna linija ima velike limene površine i malu površinu stakala, pa se dobiva dojam coupeovskih linija, iako to Qashqai nije, dok je straga dizajn ostao najprepoznatljiviji i evolucija je dizajna prethodnika. Osim toga, Qashqai je sada dostupan u 5 dvobojnih karoserija, a moguće je birati i između jedanaest boja, a aluminijski naplatci sada idu do veličine od 20 inča.

Novi model je postavljen na novu CMF-C platformu i narastao je u svim smjerovima, no i dalje je ostao dovoljno kompaktan. Duži je za 3,5 cm, širi za 3,2 cm, viši za 2,5 cm i nudi 2 cm veći međuosovinski razmak, a i prtljažnik je veći za 50 litara i sada ima obujam od 480 litara.

Unutrašnjost je potpuno nova, a vidljivo je i kako su korišteni kvalitetniji materijali. Tu je i nova 12,3-inčna digitalna instrument ploča te 9,0-inčni središnji infotainment sustav, a u opciji je i 10,8-inčni head-up zaslon u boji, koji je najveći u klasi. Komande klime su odvojene, u opciji je Bose Premium audio sustav, a spajanje putem Android Auta i Apple CarPlaya je bežično.

Velike promjene su i ispod poklopca motora gdje se više neće moći dobiti dizelski motor. U ponudi je i dalje poznati 1,3-litreni turbo benzinac, koji sada dolazi s blagom hibridnom tehnologijom, a dostupan je u izvedbi sa 140 KS i ručnim mjenjačem, te prednjim pogonom ili sa 160 KS s ručnim mjenjačem i prednjim pogonom, ili automatskim CVT mjenjačem koji je dobavljiv s prednjim pogonom ili s pogonom na sve kotače.

Već 2022. godine stiže i e-POWER izvedba koja nudi snagu od 190 KS i 330 Nm okretnog momenta, a dolazi s pogonom na prednje kotače. Navedeni sustav se sastoji od elektromotora, generatora energije, ali i 1,5-litrenog benzinca sa 157 KS koji je spojen direktno na bateriju i koji služi isključivo za njeno punjenje. Ova izvedba se nudi i s tri načina rada: Standard, Sport i Eco; a ova izvedba će nuditi i e-Pedal vožnju, odnosno vožnju upotrebom jedne papučice i to samo papučice gasa.

Novi Qashqai donosi i sve najnovije sigurnosne sustave kao i sustave pomoći vozaču, a na tržište bi trebao stići prije ljeta, kada će biti poznate i cijene novog modela.

KOMENTARI