Na prvi pogled sve je isto, a iako su promjene male, njih ipak ima mnogo. Izvana će samo najbolji poznavatelji ovog modela vidjeti nova Pixel LED prednja svjetla koja bolje osvjetljavaju put, a istovremeno manje zasljepljuju vozače iz suprotnog smjera. Tu su i malene promjene na maski motora, a kupci će moći birati između 4 paketa opreme – Evoque S, Dynamic SE, Dynamic HSE i Autobiography.
Paleta boja je proširena s Arrios sivom, Tribeca plavom i Corinthain brončanom bojom, a nude se kontrastne boje krova u Narvik crnoj ili Corinthain brončanoj boji. U ponudi je i 8 različitih dizajna aluminijskih naplataka koji dolaze u veličinama do 21 inč, a nudi se i pet završnih obrada, uključujući i završnu obradu s dijamantnim tokarenjem.
Unutrašnjost donosi novi 11,4-inčni središnji multimedijski zaslon s Pivi Pro operativnim sustavom koji je sada postavljen nešto više i time je bliži vozaču, a to omogućuje lakše rukovanje i oslobađa više prostora u središnjoj konzoli koja sada standardno dolazi s bežičnim punjačem mobitela.
Range Rover Evoque jedini je SUV u svojoj klasi dostupan s KvadratTM3 tkaninom od mješavine vune – luksuzna, taktilna i suvremena alternativa koži. Ona je čak 58 % lakša od kože, a pruža moderan izgled i ugodna je na dodir. Osim toga, prema ispitivanjima bi trebala biti i prilično izdržljiva. Naravno, u ponudi će ostati i klasična koža.
Novi Range Rover Evoque ima za cilj pružiti najzdravije moguće okruženje u kabini, s jednom od najsofisticiranijih tehnologija za kvalitetu zraka u unutrašnjosti u svojoj klasi. Pročišćavanje zraka u kabini Plus dostupno je po prvi put na Evoqueu, a dostupno je u opcijskom Comfort paketu.
Što se tiče motorizacije, u ponudi su benzinci P200 i P250 te dizelaši D165 i D200. Samo D165 je dostupan s ručnim mjenjačem, a svi ostali dolaze s automatikom, pogonom na sve kotače i blagim hibridom. Tu je i plug-in hibrid P300e koji sada nudi autonomiju na struju od 62 km. Cijene u Velikoj Britaniji startaju od 40.080 funti, odnosno oko 46.440 eur.
KOMENTARI