Škoda ima prvi u potpunosti električni RS model! Riječ je o novom Enyaqu Coupe RS koji u svojoj RS izvedbi dolazi s 220 kW/299 KS snažnim elektromotorom koji nudi 460 Nm okretnog momenta i dolazi s pogonom na sve kotače i omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,5 sekundi, dok je maksimalna brzina ograničena na 180 km/h (ostale izvedbe su ograničene na 160 km/h). Baterija je kapaciteta 77 kWh, no autonomija nije objavljena.
No Enyaq Coupe će biti dostupan i u ostalim izvedbama, pa tako osnovni model ima oznaku 60 iV i dolazi sa 132 kW/180 KS snažnim elektromotorom i 310 Nm okretnog momenta, baterijom kapaciteta 58 kWh, pogonom na stražnje kotače i ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 8,8 sekundi. Slijedi izvedba 80 iV sa 150 kW/204 KS, 310 Nm okretnog momenta, stražnjim pogonom, baterijom od 77 kWh i ubrzanjem do stotke za 8,7 km, a Škoda je za ovu izvedbu objavila i autonomiju – 545 km, a vrlo je vjerojatno i kako će ovo biti najprodavanija izvedba ovog modela.
Enyaq Coupe 80x iV pak dolazi sa snagom od 195 kW/265 KS, 425 Nm okretnog momenta, pogonom na sve kotače, 77 kWh baterijom i ubrzanjem do stotke za točno 7 sekundi. Zanimljivo je i kako model 80 iV za punjenje od 10 do 80 % treba 29 minuta, dok izvedbe 80x i RS trebaju 36 minuta, iako je riječ o bateriji istog kapaciteta.
Škoda Enyaq Coupe je duga 4653 mm, široka 1879 mm i visoka 1622 mm, dok je međuosovinski razmak dug 2765 mm. Prtljažnik u osnovi zaprima 570 litara prtljage, dok podatak o obujmu s preklopljenim sjedalima nije objavljen, no sigurno je manji od standardnog Enyaqa radi drugačije linije krova. Spomenimo i kako serijski dolazi crni stakleni krov, a RS izvedba standardno dolazi s 20-inčnim aluminijskim naplatcima, a za tu je izvedbu napravljena i specijalna Mamba zelena metalik boja.
Unutrašnjost donosi malenu 5,3-inčnu digitalnu instrument ploču i veliki 13-inčni središnji multimedijski zaslon koji dolazi s novom inačicom softvera ME 3, a postoji i mogućnost nadogradnje putem zraka (Over-the-air). Serijski je i dvozonski automatski klima uređaj, kao i pokretanje vozila bez ključa, a iz Škode tvrde kako bez obzira na nisku liniju krova iznad stražnjih sjedala, Enyaq Coupe nudi dovoljno prostora za glavu i putnicima na stražnjim sjedalima.
No to će se sve moći isprobati u drugoj polovici godine, kada bi ovaj model trebao stići u prodaju, iako Škoda još nije specificirala datum početka prodaje, a naknadno će se objaviti i cijene.
KOMENTARI