Predstavljena dva električna coupe SUV-a: Volkswagen ID.5 i ID.5 GTX

Predstavljena dva električna coupe SUV-a: Volkswagen ID.5 i ID.5 GTX

Volkswagen je predstavio prve električne coupe SUV modele oznake ID.5 i ID.5 GTX, koji se temelje na već dobro poznatom modelu SUV ID.4, od kojeg se razlikuju u dizajnu stražnjeg dijela, a dolazit će samo s baterijom kapaciteta 77 kWh.

Još jedno legendarno ime gubi smisao: Capri postaje električni coupe SUV
Stiže li i veći coupe SUV Mazda CX-50?
Obnovljeni Mitsubishi Eclipse Cross s plug-in hibridnim sustavom stiže na proljeće

Još dva nova električna automobila stižu iz Volkswagena, a riječ je o modelima ID.5 i ID.5 GTX koji dolaze u coupe SUV obliku i temelje se na modelu ID.4, od kojeg se razlikuju u dizajnu od B stupa pa do kraja vozila. A upravo takav dizajn je sve traženiji u posljednje vrijeme.

ID.5 i njegova sportska izvedba ID.5 GTX postavljeni su na MEB platformu za električna vozila, a međuosovinski razmak je jednak kao i na ostalim ID modelima – 2766 mm, dok je dužina mrvicu veća od modela ID:4 i iznosi 4599 mm, odnosno 4582 mm kod GTX izvedbe. Prtljažnik pak ima obujam od 549 litara, odnosno 1561 litru kada se preklope nasloni stražnjih sjedala.

U ponudi će biti tri izvedbe, a osnovni model nosi oznaku ID.5 Pro i dolazi sa 128 kW/174 KS snažnim elektromotorom, pogonom na stražnje kotače i baterijom od 77 kWh s autonomijom od 520 km. Maksimalna brzina mu je 160 km/h, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 10,4 sekunde.

Slijedi izvedba ID.5 Pro Performance koja dolazi sa 150 kW/204 KS snažnim motorom, pogonom na stražnje kotače te baterijom istog kapaciteta i autonomije. Ista je i maksimalna brzina, no ubrzanje od 0 do 100 km/h je skraćeno na 8,4 sekunde.

Top izvedba je ID.5 GTX koji dolazi s 220 kW/299 KS snažnim motorima, pogonom na sve kotače i 77 kWh baterijom, koja ovog puta ima autonomiju do 480 km. Maksimalna brzina je povećana na 180 km/h, a za ubrzanje od 0 do 100 km/h ovoj izvedbi treba 6,3 sekunde. A ova izvedba donosi i nešto drugačije branike, kao i oznaku ispod VW znaka na poklopcu prtljažnika (crveni model na fotografijama).

Što se tiče unutrašnjosti, ona je ista kao i kod ostalih ID modela, što znači malena digitalna instrument ploča s osnovnim informacijama, veliki središnji multimedijski zaslon, klizne površine za podešavanje temperature i zvuka, te već standardne oznake play na papučici gasa i pauza na papučici kočnice.

Iz Volkswagena također kažu kako i ova izvedba nudi dovoljno prostora za glavu na stražnjim sjedalima, a to ćemo moći vidjeti negdje tijekom sljedeće godine, kada je najavljen početak prodaje ovih modela, a tada će biti poznate i cijene.

KOMENTARI