U Mercedesu više nema tajni, jer su otkrivene sve vezane uz novu S-klasu, o kojoj se posljednjih mjeseci mnogo govori, a već na prvu je jasno kako je riječ o jednom od najluksuznijih modela koje je Mercedes-Benz napravio ikada.
Elegantno dizajnirana iz kojeg god da kuta pogledate, nova S-klasa se ističe novim dizajnom prednjih svjetala, ali i velika prednja maska u koju su smješteni mnogi senzori i radari koji pomažu vozaču. Bočna linija je elegantnija i čišćih linija, a sada su i ručice za otvaranje vratiju sakrivene, dok su straga dobro uklopljena potpuno nova svjetla.
Nova S-klasa je duga 5.179 mm (+54 mm), široka 1.954 mm (+55 mm) i visoka 1.503 mm (+10 mm) dok joj je međuosovinski razmak 3.106 mm (+71 mm). Izvedba s produženim međuosovinskim razmakom od 3.216 mm (+51 mm) je duga 5.289 mm (+34 mm), dok su ostale dimenzije istovjetne običnoj izvedbi. Za 20 litara je narastao i prtljažnik koji sada ima obujam od 550 litara.
Elegancija i luksuz se nastavljaju i u unutrašnjosti, koja je prostranija nego prije, posebice na stražnjim sjedalima. Osim toga, tu je i niz novih tehnologija koji se koriste, a posebno treba izdvojiti do 5 zaslona, od kojih neki dolaze u OLED tehnologiji i još napredniji MBUX sustav koji sada prepoznaje još više naredbi i rečenica.
Novost je i 3D prikaz za vozača, a pravi 3D osjećaj je moguće dobiti bez upotrebe 3D naočala. Tu su i dva nova head-up displeja, od kojih veći vožnju pretvara u virtualnu stvarnost. Na primjer, ako koristite navigaciju, gledajući cestu kroz head-up moći ćete vidjeti točno označenu cestu gdje se trebate prestrojiti ili pak skrenuti, a sve kako bi vaš dolazak na cilj bio što manje stresan.
A za to se brine i čitav niz najnovijih sustava pomoći vozaču, a nova S-klasa se može pohvaliti i zakretnim stražnjim kotačima koji vam omogućuju lakše manevriranje po manjim prostorima, a sustav funkcionira do brzine od 60 km/h. Tu je i poseban aktivni ovjes E-Active Body Control koji se prilagođava uvjetima na cesti i prilagođava karoseriju za najudobniju vožnju, a za to koristi niz kamera i senzora.
Početni benzinac je model S 450 4Matic koji dolazi s 270 KS i 500 Nm okretnog momenta i omogućuje mu ubrzanje od 5,1 s i 250 km/h maksimalne brzine uz prosječnu potrošnju 9,5-7,8. Drugi benzinac u ponudi je S 500 4Matic s 320 KS i 520 Nm okretnog momenta, a njemu do stotke treba 4,9 s i juri maksimalnih 250 km/h, uz prosječnu potrošnju 9,5-8,0 litara.
Dizel ponudu čine modeli S 350 d i S 350 d 4Matic, a oba dolaze sa snagom od 210 KS i 600 Nm okretnog momenta. Početni model ubrzava za 6,4 sekunde, dok je modelu s 4Matic pogonom dovoljno i 6,2 sekunde, a oboje jure maksimalnih 250 km/h, uz potrošnju 7,7-6,4, odnosno 8,0-6,6 litara. Model S 400 d 4Matic pak dolazi s 243 KS i velikih 700 Nm okretnog momenta, a on ubrzava za 5,4 sekunde i juri 250 km/h uz potrošnju 8,0-6,7 litara. Svi motori dolaze s 9-brzinskim automatskim mjenjačem 9G-Tronic.
Već je najavljena i hibridna izvedba koja bi trebala stići sljedeće godine, a koja će samo na struju moći prijeći do 100 km. Cijene i informacije o točnom početku prodaje bit će objavljene kasnije.
KOMENTARI