Mercedes SL je s nama još od sredine prošlog stoljeća, a svaka generacija donijela je inovacije i bila jedinstvena u klasi, a pojedine generacije su i kultne, a prema prvim informacijama i fotografijama, isto će se dogoditi i s novom generacijom, koja donosi mnogobrojne novosti, a izgleda bolje nego ikada.
Da, dizajneri su odlično napravili svoj posao, pa novi Mercedes-AMG SL izgleda odlično iz kojeg god da ga kuta pogledate, a odmah ćete primijetiti i kako je vraćen platneni krov, koji mu daje dodatnu dozu ekskluzivnosti. Naravno, on se podiže i spušta električnim putem i za to mu treba 15 sekundi, a ta se operacija može raditi sve do brzine od 60 km/h. Krov je dostupan u tri boje – crvenoj, crnoj ili sivoj, a stražnji je prozor stakleni.
Novi SL je dug 4705 mm, širok 1915 mm i visok svega 1353 mm, pa je dojam na cesti još snažniji zahvaljujući širini i niskoj liniji, dok je međuosovinski razmak dug 2700 mm. Kad već pričamo o dimenzijama, spomenimo i kako je bujam prtljažnika između 213 i 240 litara, a za svaku je pohvalu što spremnik za gorivo ima obujam od čak 70 litara + 10 litara rezerve. Naime, danas se u mnoge modele, uključujući i neke Mercedese, ugrađuju manji spremnici goriva, kako bi se uštedjelo na težini, a samim time je smanjena i prosječna emisija CO2.
No da nije riječ samo o eleganciji, brine se 4,0-litreni V8 motor koji je dostupan u dvije izvedbe. Početni model je Mercedes-AMG SL 55 4MATIC+ koji nudi maksimalnu snagu od 350 kW/476 KS i nudi 700 Nm okretnog momenta, a uparen je s AMG SPEEDSHIFT MCT 9G automatskim mjenjačem. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 3,9 sekundi, a maksimalna brzina mu je 295 km/h.
Snažnija izvedba dolazi pod imenom Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+, a isti motor u ovoj izvedbi razvija maksimalnu snagu od 430 kW/585 KS i nudi 800 Nm okretnog momenta i uparen je s istim automatskim mjenjačem. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 3,6 sekundi, a maksimalna brzina ovog modela je preko 300 km/h, točnije 315 km/h.
No novi SL nudi i zakretanje stražnjih kotača za bolju stabilnost i brže prolaske kroz zavoje, a već ste i iz naziva mogli primijetiti kako serijski dolazi 4MATIC+ pogon na sve kotače. Tu je i aktivan stražnji spojler koji se izvlači pri brzinama većim od 80 km/h, a vozi se na kotačima veličine od 19 do 21 inča.
O unutrašnjosti smo već pisali ovdje, no spomenimo ukratko kako ima električno podesiv nagib zaslona u središnjoj konzoli, najnoviju izvedbu MBUX sustava, a tu je i AirScarf, odnosno ”zračni šal” koji vas grije oko vrata, kako bi se i za nešto hladnijeg vremena mogli voziti bez krova, a da se pritom ne prehladite.
Novi Mercedes-AMG SL u prodaju stiže uskoro, a cijene nisu definirane, no teško da će kod nas biti ispod 200.000 eura, odnosno 1.500.000 kuna. No ovaj automobil nije za svakoga, a pravi će poznavatelji, ako su u mogućnosti, rado izdvojiti naveden iznos.
KOMENTARI