I najnoviju generaciju Mustanga pokreće 5,0-litreni V8 motor

I najnoviju generaciju Mustanga pokreće 5,0-litreni V8 motor

Sedma generacija Ford Mustanga bit će dostupna u coupe i kabriolet izvedbi, a pokreće je poboljšani 5,0-litreni V8 motor, pa će ovaj model i dalje pružati užitak u vožnji.

Predstavljena je dvolitrena Toyota GR Supra s 258 KS i 400 Nm okretnog momenta
Novi Porsche 911 Turbo S dolazi sa 650 KS, čak 70 KS više od prethodnika
Ovo je novi DS koncept sportskog automobila: E-Tense Performance

Mustang je jedan od najprepoznatljivijih modela Forda, a upravo je predstavljena njegova sedma generacija koja donosi evoluciju izgleda, ali i pogona. Sve je prepoznatljivo, no vidi se i da je novo, a dizajnerski i dalje crpi inspiraciju iz prve generacije.

Niži prednji kraj, izduženija svjetla s novim potpisom LED dnevnih svjetala i povećana maska motora glavne su obilježbe dizajna prednjeg dijela, a straga su ugrađena karakteristična svjetla s tri okomita elementa. Gledajući s boka, tu je i najmanje promjena, uz nešto šire blatobrane i nov dizajn aluminijskih naplataka.

No u unutrašnjosti je mnogo toga novoga, a ističe se 12,4-inčna digitalna instrument ploča koja je spojena s 13,2-inčnim multimedijskim zaslonom, koji je zakrivljen prema vozaču. Nažalost, kontrole klimatizacije su prebačene na zaslon koji serijski dolazi s podrškom za pametne telefone.

No najvažnija je činjenica kako i najnoviju generaciju Mustanga pokreće klasičan motor, a riječ je o 5,0-litrenom V8 motoru koji je poboljšan, no informacije o snazi i performansama još nisu objavljene. Za informaciju, prethodna generacija je nudila snagu do 460 KS, a novi bi trebao ipak imati nešto više snage. U ponudi će biti s automatskim ili ručnim mjenjačem.

Već je poznato kako će novi Ford Mustang u prodaju krenuti na ljeto sljedeće godine, barem u SAD-u, dok se informacije o dolasku na europsko tržište još čekaju, kao i objava cijena.

KOMENTARI