Predstavljen novi Range Rover Sport, a uskoro stiže i njegova električna izvedba

Predstavljen novi Range Rover Sport, a uskoro stiže i njegova električna izvedba

Novi Range Rover Sport donosi evoluciju dizajna, modernu i digitalnu unutrašnjost, a nudi se s benzinskim i dizel motorima, kao i u blago-hibridnim izvedbama te kao plug-in hibrid.

Za Land Rover autonomna vožnja po svim terenima postaje stvarnost
Osvježenje za Land Rover Discovery
Žičana skulptura najavljuje novi Evoque

Upravo je predstavljen novi Range Rover Sport, model koji je svake godine sve traženiji, a postavljen je na MLA Flex platformu, i donosi evoluciju u dizajnu, što se posebice vidi sprijeda, gdje je dizajn sličan prethodniku, no mnogo elegantniji. Straga su promjene nešto veće, a donose tanka i spojena svjetla, a zanimljivo je kako su spojena crnom trakom na kojoj se nalazi naziv Rane Rover.

Međuosovinski razmak je povećan za 54 mm i sada je dug 2977 mm, dok je dužina vozila 4946 mm. Širina, s retrovizorima, je 2209 mm, dok je visina vozila 1820 mm, no bez obzira na velike dimenzije, krug okretanja je 10,95 m.

Udaljenost od tla je 281 mm (PHEV 274 mm), dok je maksimalna dubina kojom može voziti 900 mm. Prilazni kut je 33 stupnja, a izlazni 30 stupnjeva, dok je pogon na sve kotače. Nov je i sustav zračnog ovjesa, kao i upravljanje stražnjim kotačima.

Trenutno su u ponudi tri vrste pogonskih sklopova, a naknadno će se pridružiti i električna izvedba. Što se tiče benzinaca, u ponudi su blagi hibridi P360 i P400, a riječ je o trolitrenim 6-cilindričnom motoru koji razvija 360 KS/500 Nm, odnosno 400 KS/550 Nm. Zanimljiv je i 4,4-litreni twin turbo V8 motor koji razvija 530 KS i nudi 730 Nm okretnog momenta, a dolazi pod oznakom P530.

Dizel ponudu čini 3,0-litreni 6-cilindrični motor koji uvijek dolazi u blagoj hibridnoj tehnologiji (MHEV), a može se naći u tri izvedbe – D250 (249 KS, 600 Nm), D300 (300 KS, 650 Nm) i D350 (350 KS, 700 Nm).

Tu su i dvije plug-in hibridne izvedbe koje dolaze u kombinaciji s trolitrenim 6-cilindričnim benzincem i 105 kW snažnim elektromotorom, a nudi se pod oznakom P440e (440 KS, 620 Nm) i P510e (510 KS, 700 Nm). Tu je i 38,2 kWh baterija koja omogućuje autonomiju do 113 km po WLTP-u, a maksimalna brzina kojom se može voziti na struju je 140 km/h. Motori su upareni s 8-stupanjskim ZF automatskim mjenjačem.

Unutrašnjost je elegantna i luksuzno opremljena, a ističe se 13,7-inčna digitalna instrument ploča koja je kombinirana sa 13,1-inčnim središnjim multimedijskim zaslonom koji dolazi s najnovijom izvedbom Pivi Pro infotainment sustava.

Tu je i nova generacija sustava Active Noise Cancellation koji smanjuje buku iz vana, kao i buku guma, a sve kako bi putnici uživali tijekom putovanja. Uz to, kupci će moći izabrati i novi Meridian Signature Sound System koji donosi do 29 zvučnika, uključujući i subwoofer, ukupne snage 1430 W! Uz to, po dva zvučnika su ugrađena u naslone četiri glavna sjedala, pa imate osjećaj kao da koristite slušalice.

Prodaja u Velikoj Britaniji je već počela, a cijene tamo kreću od 79.125 funti, što je preračunato oko 715.000 kuna za početni model. Na naše tržište novi Range Rover Sport stiže uskoro.

KOMENTARI