Lexus je predstavio novu generaciju modela NX, koji, osim modernijeg dizajna, donosi mnogo novosti u vidu tehnologije, ali i pogona. Naime, osim standardnih benzinskih i hibridnih izvedbi, NX je po prvi puta dostupan i u plug-in hibridnoj izvedbi, a to je ujedno i top model.
NX je baziran na Toyotinoj TNGA-K platformi, te s novim modelom donosi i niže težište i veću čvrstoću, a na vagi je od prethodnika lakši za 91 kg. Riječ je o kompaktnom SUV modelu koji je dug 4660 mm, širok 1865 mm i visok 1640 mm, dok mu je međuosovinski razmak dug 2690 mm, a dolazi na kotačima promjera od 18 do 20 inča.
Početak ponude čini model NX 250, a pokreće ga 2,5-litreni benzinac koji razvija maksimalnu snagu od 151 kW/206 KS i nudi 249 Nm okretnog momenta, a uparen je s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Ovako motorizirani NX je dostupan s pogonom na prednje ili na sve kotače. Slijedi izvedba NX 350 kojeg pokreće 2,4-litreni turbo benzinac koji razvija maksimalnu snagu od 205 kW/279 KS i nudi 430 Nm okretnog momenta, a uparen je s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Lexus NX 350h je hibrid koji kombinira 2,5-litreni benzinac i elektromotor, a ukupna snaga sustava je 178 kW/242 KS, a pogon je na sve kotače. Top ponuda je plug-in hibridni model Lexus NX 450 h+ koji kombinira 2,5-litreni benzinski motor i elektromotor koji razvijaju ukupnu snagu od 225 kW/306 KS, a ugrađena baterija omogućuje autonomiju od 58 km s jednim punjenjem. To punjenje traje do 4,5 sati na 3,3 kW punjaču.
Unutrašnjost donosi 7-inčnu digitalnu instrument ploču i 9,8-inčni središnji multimedijski zaslon, a u opciji je i onaj dijagonale 14 inča. Tu su i svi najnoviji sigurnosni sustavi, a NX nudi i 10-inčni head-up displej. Unutrašnjost može biti presvučena kožom, a u opciji su i sportska sjedala. Novi Lexus NX stiže do kraja godine i tada će biti poznate i cijene.
KOMENTARI