Honda je predstavila redizajnirani Jazz e:HEV koji donosi mnoge novosti, no većina ih nije odmah vidljiva. Ono što je vidljivo su blage izmjene prednje maske i branika u modelima Jazz i Jazz Crosstar, a najviše se ističe nova oprema Advance Sport koja donosi novi izgled prednjeg branika, saćastu masku i 16-inčne aluminijske naplatke.

Jazz Advance Sport
I u unutrašnjosti nema previše promjena, a kombiniraju se nove boje i detalji, a opet se ističe Advance Sport oprema koja dobiva sportski trokraki upravljač. Ono što je dobro ne treba mijenjati, pa je tako tu i dalje 7-inčna digitalna instrument ploča te 9-inčni multimedijski zaslon, a ni ovog puta nisu izostala magična stražnja sjedala, koja su već odavno postala zaštitni znak ovog modela.

Jazz Advance Sport

Jazz i Jazz Crosstar
U ponudi je i dalje samo hibridna izvedba koja dolazi pod oznakom e:HEV, no sada dolazi s više snage. 1,5-litreni benzinac sada nudi 7 kW više, električni motor 8 kW više, a ukupna snaga sustava je sada veća za 10 kW/14 KS, pa je sada ukupna snaga 90 kW/122 KS, dok je okretni moment ostao isti – 131 Nm. Honda je doradila i automatski mjenjač koji omogućuje bolji odziv.

Jazz Advance Sport
Dorađeni su i sigurnosni sustavi, a svi modeli serijski dolaze sa 7 zračnih jastuka, uključujući i onaj između vozača i suvozača. Prodaja kreće vrlo brzo, a cijene se ne bi trebale puno mijenjati, što znači kako kreću od oko 24.500 eura.

Jazz Crosstar
KOMENTARI