Predstavljen je obnovljeni DS No4

Predstavljen je obnovljeni DS No4

Redizajnirani DS No4 donosi još elegantniji dizajn, a nudi se s hibridnim, plug-in hibridnim i električnim pogonom kako bi zadovoljio sve potrebe.

Električna limuzina Mazda EZ-6 ipak stiže i na europsko tržište
Nissan priprema i električni model baziran na novom Twingu
Opet novi planovi u Fordu: glavna tema su novi manji modeli

Iako kompaktni hatchback automobili nisu više toliko tražena roba, DS se s obnovljenim modelom No4 priključuje ponudi u premium segmentu. Sada donosi novi prednji dio koji prati dizajnerske elemente većeg modela No8, a u određenim paketima opreme serijski dolaze DS Matrix LED Vision svjetla. No ne smijemo napomenuti i kako je promijenjeno ime, jer je ime ovog modela do sad bilo DS4, a po novome je DS No4.

No4 je dug 4,40 m, širok 1,87m i visok 1,47 m, a dolazi s 19-inčnim aluminijskim naplatcima, odnosno u opciji uz 20-inčne aluminijske naplatke kod odabira plug-in hibridne izvedbe. U opciji je crni krov, a straga je sada natpis na poklopcu automobila DS Automobiles, umjesto dosadašnjeg logotipa.

Oznaka E-Tense označava električnu izvedbu ovog modela s dolazi s motorom snage 213 KS i 343 Nm okretnog momenta, a to je kombinirano s 58,3 kWh baterijom koja bi trebala omogućiti doseg i do 450 km. Podržava AC punjenje do 11 kW, odnosno DC punjenje snagom do 120 kW.

Izvedbu No4 Plug-In Hybrid pokreće nova generacija plug-in hibridnog pogonskog sklopa koji nudi do 30% bolji doseg u potpuno električnom načinu rada. Njegov pogon kombinira 4-cilindrični benzinski motor s turbopunjačem od 180 KS i elektromotor od 125 KS, integriran s novim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom eDCT7. Kombinirana snaga je 225 KS i okretni moment od 360 Nm, što omogućuje ubrzanje do stotke za 7,1 sekundu. Ugrađena baterija od 14,6 kWh nudi doseg do 81 km, a serijski dolazi s 3,7 kW punjačem, a uz doplatu je dostupan 7,4 kW punjač.

Samopunjivi hibrid No4 Hybrid pak dolazi s 1,2-litrenim trocilindričnim benzinskim motorom s turbopunjačem i elektromotorom od 21 kW (28 KS), integriran izravno u šesterostupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom, što daje ukupnu snagu od 145 KS i 230 Nm okretnog momenta.

Unutrašnjost donosi nove 10,25-inčne instrumente te 10-inčni multimedijski zaslon, a tu je i DS Extended Head-up zaslon. Tu su i DS Air, odnosno „nevidljivi“ ventilacijski otvori, a u opciji su i Alcantara presvlake sjedala. A za dobar zvuk se nudi opcijski Focal Electra audio sustav s 14 zvučnika snage 690 W.

KOMENTARI