Predstavljen je novi Range Rover koji donosi čak 125 novih patenata

Predstavljen je novi Range Rover koji donosi čak 125 novih patenata

Novi Range Rover se vozi na novoj platformi, a u ponudi će imati turbo benzince i dizelaše, motore s blagom hibridnom tehnologijom, plug-in hibrid, a 2024. godine dobiva i potpuno električni pogon!

Test: Renault Austral techno mild hybrid 160 auto
Blagi hibridni pogon stiže i u Ford Fiestu
Još uvijek se proizvodi, ali i obara prodajne rekorde: Lancia Ypsilon dobila novo osvježenje

Jedan od najluksuznijih terenaca na svijetu, Range Rover, predstavljen je u petoj generaciji, a iako na prvu izgleda slično, na njemu je gotovo sve novo. O tome govore i čak 125 novih patenata koji se upotrebljavaju u svakom dijelu automobila, od šasije pa sve do baterije.

Novi Range Rover je postavljen na novu MLA Flex platformu, a u početku će u ponudi biti sedam pogonskih motora. Tako se tu mogu naći 4,4-litreni V8 twin turbo benzinac (P530) koji razvija 400 KS i nudi 550 Nm okretnog momenta, a zanimljivo je kako je riječ o modelu koji nema nikakvu hibridnu tehnologiju i jedini je takav u ponudi.

Slijedi 3,0-litreni benzinac s blagom hibridnom tehnologijom koji dolazi u dvije izvedbe – s 360 KS (P360) i 400 KS (P400), a nude 500, odnosno 550 Nm okretnog momenta. Tu je i plug-in izvedba kombinirana s trolitrenim benzince, a također su dostupne dvije izvedbe – P440e koja nudi 440 KS i P510e koja nudi snagu od 510 KS i 700 Nm okretnog momenta.

U ponudi je i trolitreni turbo dizel s blagom hibridnom tehnologijom koji je dostupan u tri izvedbe – 250 KS (D250), 300 KS (D300) i 350 KS (D350), a nudi se i između 600 i 700 Nm okretnog momenta. Uz to, za 2024. godinu je najavljena i potpuno električna izvedba.

Naravno, tu su i dalje velike mogućnosti vožnje izvan asfalta, pa mu je tako prilazni kut 34,7 stupnjeva, a odlazni 29 stupnjeva. Ovaj model je od tla udaljen gotovo 30 cm, a može voziti u vodi do dubine od 90 cm, a uvijek je dostupan i inteligentni pogon na sve kotače (iAWD). Vozačima je na izbor i 6 načina vožnje, a tu je i sustav za pomoć pri spuštanju niz strmine.

Unutrašnjost je još luksuznija nego prije, a tu je i nova 13,7-inčna digitalna instrument ploča, dok se u središnju konzolu ugrađuje 13,1-inčni multimedijski zaslon s najnovijim Pivi Pro infotainment sustavom. U opciji su i dva dodatna zaslona za putnike na stražnjim sjedalima koji dolaze u dijagonali od 11,4 inča. Naravno, Range Rover dolazi u dvije veličine međuosovinskog razmaka, pa o tome ovisi i prostranost na stražnjim sjedalima, iako i u standardnoj dužini ima dovoljno prostora.

Naravno tu je čitav niz mnogobrojne dodatne opreme, kao i mogućnosti prilagodbe boja i materijala prema vlastitom ukusu, a sve to naravno i košta, pa će tako početna cijena ovog modela, bez poreza, startati od oko 120.000 eura, odnosno preračunato minimalno 900.000 kuna. Bez poreza!

KOMENTARI