Prvo je Ford ime coupea Puma iz 90-ih godina prošlog stoljeća postavio na gradski SUV, a sada je ponovno iskoristio jedno legendarno ime coupea Capri, koji je bio veliki hit u 70-im i 80-im godinama prošlog stoljeća, kako bi predstavio novi SUV. I to električni. A što je najbolje, ispod karoserije se krije Ford Explorer EV, koji je pak nastao na osnovu Volkswagena ID.4! Eto, to su osnove.
A što se tiče dizajna, Capri pokušava biti coupe SUV, no original je bio fastback coupe, pa je Ford pokušao podsjetiti na original s crnim dijelovima oko prednjih i stražnjih svjetala, no nekako nam to nije dovoljno. Iskreno, da su ovom modelu dali drugo ime, i ostavili isti dizajn, vjerojatno bi svi mi novinari hvalili retro detalje koji su preuzeti s legendarnog modela, a ovako je to ispalo bez veze.
Novi Capri je dug 4633 mm, širok je 1872 mm i visok 1626 mm, dok mu je međuosovinski razmak 2769 mm, a vozi se na kotačima veličine od 19 do 21 inč. Prtljažnik ima obujam od 570 litara, odnosno 1510 litara kada se preklope stražnji nasloni. Težina mu je između 2098 i 2190 kg, ovisno o izvedbi.
Osnovnu ponudu čini izvedba s pogonom na stražnje kotače i jednim elektromotorom koji razvija maksimalnu snagu od 210 kW/286 KS i nudi 545 Nm okretnog momenta, što omogućuje ubrzanje do stotke za 6,4 sekunde i maksimalnu brzinu od 180 km/h. Ugrađena Li-NMC baterija ima kapacitet od 77 kWh, što bi trebalo omogućiti do 627 km autonomije, a nudi se podrška snage punjenja do 135 kW. Top model ima dva elektromotora, od kojih je svaki postavljen na jednu osovinu, a ukupna snaga ove izvedbe je 250 kW/340 KS i 679 Nm okretnog momenta, a pogon je na sve kotače. Ova izvedba ubrzava do stotke za 5,3 sekunde, a najveća brzina je ista – 180 km/h. No dolazi s baterijom od 79 kWh, da, 2 kWh više nego osnovni model, a nudi se podrška za snagu punjenja do 185 kW, a autonomija joj je 592 km.
Unutrašnjost je poznata iz modela Explorer EV, a ističe se 14,6-inčnim, okomito postavljenim zaslonom koji se može pomicati gore-dolje, kako bi se pristupilo tajnom pretincu. No kao i kod ostalih modela, štedi se na detaljima, pa i Capri na vozačevim vratima ima samo dva prekidača električnih podizača prozora te tipku osjetljivu na dodir kojom se prebacuje na upravljanje stražnjim prozorima. Zašto? Već niz godina svi pišemo kako je to problem kod Volkswagenovih ID modela, a Ford nastavlja s istim greškama, a sve to radi uštede od 2 eura pri proizvodnji? Pa trebalo je taj trošak uračunati u cijenu vozila koja ionako započinje od 51.950 eura, u Njemačkoj naravno, dok izvedba s pogonom na sve kotače starta od 55.950 eura.
KOMENTARI