Stiže nova perjanica iz DS-a: električni crossover N°8

Stiže nova perjanica iz DS-a: električni crossover N°8

Novi model DS N°8 označava početak nove ere ovog proizvođača, ujedno i novi način imenovanja modela, ali i potpuno električnu budućnost.

Kada ste se zadnji put zaljubili?
Daihatsu je prikazao Vision-F, električni koncept dostavnog kombija
Mazdina budućnost je već ovdje

DS N°8 je jedan zaista poseban automobil ovog brenda koji je ujedno i velika prekretnica jer najavljuje nov dizajnerski izričaj, nov način imenovanja ali i električnu budućnost brenda. Novi je model ujedno i perjanica marke koji se ističe svojim dizajnom, a najavljena je i izrazito velika udobnost u vožnji. Osim novog imena, sada će i svi novi modeli straga imati veliki natpis DS Automobiles, kako bi se dodatno pojačao identitet marke.

Novi je model inspiriran konceptom DS Aero Sport Longue, a riječ je o crossoveru koji donosi izrazito aerodinamične linije, a to potvrđuje i otporom vjetra od Cx 0,24, a upravo to mu omogućuje i veću autonomiju i to do 60 km prosječno, odnosno do 75 km na autocesti.  N°8 je dug 4,82 m, širok 1,9 m i visok 1,58 m. Sprijeda dolazi i novi dizajnerski potpis dnevnih LED svjetala, a u top modelu dolazi i osvijetljena maska. Osim toga, novost je i okomiti svjetlosni potpis straga, koji će krasiti i buduće modele. Spomenimo i kako je prtljažnik veličine 620 litara.

Posebno treba naglasiti i dvobojnu karoseriju s kontrastno crnim krovom, ali i djelomično obojenim poklopcem motora, a sve se nastavlja do maske motora. Za to se koristi nova tehnologija bojanja pod nazivom Paintjet i ovo je prvi model na svijetu kod kojeg se koristi ta tehnologija.

Unutrašnjost je također jedinstvenog dizajna, a posebno se ističe upravljač X oblika, a iza upravljača je smješten 10,25-inčni zaslon instrumenata koji dolaze s dinamičnim „Digital  ART sadržajem koji oživljava pozadinu tijekom vožnje. Između sjedala je konzola u dva reda, gdje se na gornjem nalazi prekidač za odabir smjera vožnje, tipka za odabir načina vožnje te površina za podešavanje glasnoće, dok je u donjem dijelu veliki prostor za pohranu i USB utičnice. Središnji multimedijski zaslon dolazi u dijagonali od 16 inča, a navodno radi jednako brzo kao i mobitel. Vrti se na DS Iris 2.0 sustavu kojim se lako može upravljati i glasovno.

U ponudi će biti tri izvedbe – početna FWD dolazi s pogonom na prednje kotače i elektromotorom snage 230 KS (260 KS peak) i 343 Nm okretnog momenta, a 74 kWh baterija nudi autonomiju do 572 km. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 7,7 sekundi, dok je maksimalna brzina 190 km/h.

Slijedi izvedba FWD Long Range, a ona također ima pogon na prednje kotače, nod dolazi s elektromotorom snage 245 KS (280 KS peak) i 343 Nm okretnog momenta, a ugrađena 97,2 kWh baterija bi trebala nuditi autonomiju do 750 km. Ubrzanje ove izvedbe je 7,8 sekundi, a maksimalna brzina je također 190 km/h.

Top model je AWD Long Range koji dolazi s elektromotorom snage 350 KS (375 KS) i 509 Nm okretnog momenta koji je kombiniran s 97,2 kWh baterijom koja pak nudi autonomiju do 686 km. I ovdje je maksimalna brzina 190 km/h, no ubrzanje do stotke traje 5,4 sekunde.

Sve izvedbe su teže od 2,1 tone, a podržano je i DC punjenje snage do 200 kW. Cijene i točan početak prodaje će biti objavljene naknadno.

KOMENTARI