Sve je potpuno novo na novom Peugeotu 5008

Sve je potpuno novo na novom Peugeotu 5008

Prisustvovali smo hrvatskoj premijeri novog Peugeota 5008 - sad je to moderni SUV

TEST Jeep Renegade 1.6 Mjet 120 TCT6 FWD Limited
Vozili smo: potpuno električni Jaguar I-Pace
37% rabljenih automobila koji se u Hrvatskoj prodaju je od prvog vlasnika

Peugeot je na svoje modelu 5008 sve promijenio tako da novi model nema nikakvu poveznicu s prethodnom modelom. Istovremeno, novi 5008 je ušao u D-SUV segment. Nakon modela 2008 i 3008, i s modelom 5008 Peugeot se predstavlja kao SUV proizvođač. Inače, D-segment bilježi rast prodaje za 17%.

Novi Peugeot 5008 proizvodi se u Rennesu u Francuskoj te u Kini u Chengdu. Nekadašnji monovolumen sad u SUV izdanju s podnicom odmaknutom od tla za 23 cm nudi sedam sjedala u tri reda. Dužina vozila narasla je na 4,64 metra dok je širina vozila zadržana kao i kod prethodnika. Ipak, u interijeru je povećan prostor kako za koljena tako i za druge proporcije. Dva sjedala u trećem redu se mogu izvaditi van te se sa svakim izvađenim sjedalom prtljažni prostor povećava za 40 litara.

U odnosu na model 3008, s kojim dijeli neke dizajnerske detalje, duži je za 19 centimetara, što se itekako primijeti i izvana i unutar vozila. S prednje strane nudi mačkasti pogled s LED svjetlima, straga odmah prepoznajemo lavove kandže koje su „ostavile svjetlosni trag“. Peugeotov prepoznatljivi i-Cockpit prisutan je i u 5008-ici, uz obloge od pravog drveta, kakve nećemo sigurno vidjeti niti u jednom drugom vozilu ovog segmenta.

Novi 5008 nastao je na poznatoj Peugeotovoj platformi EMP2, masa je za 95 kilograma manja u odnosu na prethodnu generaciju. Podržane su sve najnovije tehnologije koje pomažu vozaču u vožnji – napredni tempomat, prepoznavanje prometnih znakova, automatska duga svjetla, pomoć u slučaju nužde kada vozač ne reagira…

U motornom dijelu dostupna su dva benzinska i tri dizelska motora. Benzinci su 1,2-litreni snage 130 KS kombiniran s ručnim i s automatskim 6-stupanjskim mjenjačima te 1,6 snage 165 dostupan samo s automatskim mjenjačem. Dizelsku gamu čine 1,6-litreni turbo motor snage 120 KS te 2-litreni turbodizelaš u verziji sa 150 i sa 180 KS.

Peugeot 5008 dolazi s četiri razine opreme, uz četiri godine jamstva. Početna cijena starta od 190.828 kuna za benzinski Peugeot 5008 1.2 PureTech 130 S&S Active, a ovo su ostale cijene vezane uz benzinske motore i opremu te mjenjače (EAT6 = automatski 6-stupanjski mjenjač), uz uključen u pakete sustav Start&Stop (S&S):
Peugeot 5008 1.6 e-THP 163 EAT6 Active – 238.036 kn
Peugeot 5008 1.2 PureTech 130 S&S Allure – 211.328 kn
Peugeot 5008 1.2 PureTech 130 S&S EAT6 Allure – 234.950 kn

Ponuda dizelskih motora, kombiniranih mjenjača i opreme:
Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 S&S Active – 201.715 kn
Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 S&S EAT6 Active – 224.534 kn
Peugeot 5008 2.0 BlueHDi 150 S&S Active – 219.967 kn
Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 S&S Allure – 226.391 kn
Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 S&S EAT6 Allure – 245.426 kn
Peugeot 5008 2.0 BlueHDi 150 S&S Allure – 240.861 kn
Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 S&S GT Line – 249.710 kn
Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 S&S EAT6 GT Line – 268.746 kn
Peugeot 5008 2.0 BlueHDi 150 S&S GT Line – 264.181 kn
Peugeot 5008 2.0 BlueHDi 180 S&S GT – 309.331 kn

KOMENTARI