Već krajem ove godine mogla bi biti premijera nove generacije Peugeota 3008, dok bi premijera za novi 5008 trebala biti tijekom sljedeće godine, no Peugeot još uvijek aktualne modele na stavlja sa strane. Tako je za njih pripremio novi blagohibridni (MHEV-Mild Hybrid Electric Vehicle) pogonski sklop.
Pogonski se sklop sastoji od novorazvijenog 1,2-litrenog trocilindričnog turbo benzinca koji razvija maksimalnu snagu od 100 kW/136 KS pri 5500 okretaja i ima okretni moment od 230 Nm, koji je dostupan od 1750 okretaja, a koji je uparen s novim 6-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvije spojke u kojem se nalazi elektromotor, pretvarač i upravljačka jedinica. Taj elektromotor daje dodatnu snagu od 21 kW/28 KS i dodatnih 55 Nm okretnog momenta, a kada nema potrebe za velikom snagom, oba modela voze samo na struju.
To je posebno važno u gradskim kreni-stani vožnjama, kada se i prosječna potrošnja spušta na 2,5 litara/100 km, a 48-Voltna baterija se puni automatski prilikom svakog kočenja. Kada se pak vozi do 145 km/h, prilikom svakog otpuštanja papučice gasa, benzinski motor se gasi, a ako se pak papučica gasa pritisne do kraja, onda električni motor privremeno daje dodatnu snagu od 12 KS.
Peugeot navodi i kako je prosječna potrošnja na otvorenoj cesti smanjena za 0,7 litara, a uskoro će ovaj blagohibridni sklop zamijeniti PureTech 130 EAT8 motor i u modelima 208, 2008, 308, 308 SW i 408. Proizvodnja kreće u drugom kvartalu.
KOMENTARI