Po prvi puta je Corsa dostupna s hibridnim pogonom od 48 V

Po prvi puta je Corsa dostupna s hibridnim pogonom od 48 V

Corsa će se nuditi s novim benzinskim motorom koji je kombiniran s električnim motorom i elektrificiranim mjenjačem s dvije spojke.

Facelift za Opel Corsu
Novi BMW serije 7 i i7 od sada i u blindiranoj Protection izvedbi
Nova C-klasa karavan All-Terrain za izlete i po težim terenima

Opel će uskoro ponuditi Corsu s novim hibridnim pogonom od 48 V, a to će ujedno biti i prva takva Corsa. Sustav sadrži litij-ionsku bateriju koja se automatski puni u određenim uvjetima vožnje i nove benzinske motore s tri cilindra, obujma 1,2 litre i snage 74 kW/100 KS i 205 Nm okretnog momenta, te sa 100 kW/136 KS i 230 Nm okretnog momenta koji su posebno razvijeni za hibridnu primjenu. Motori su povezani s novim elektrificiranim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa i dvostrukom spojkom te električnim motorom snage 21 kW/28 KS. U usporedbi sa sličnom neelektrificiranom Corsom 1.2 s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa, nova Corsa Hybrid snage 74 kW/100 KS može uštedjeti skoro 1,0 l/100 km goriva (približno 15%) uz istovremeno smanjenje CO2  emisija.

Električni motor omogućuje potpuno električnu vožnju Opel Corse do udaljenosti od jednog kilometra kada je dovoljan niski okretni moment (npr. manevriranje ili vožnja brzinom manjom od 30 km/h u gradskom prometu) i pomaže benzinskom motoru pri ubrzanju, npr. pri kretanju iz mirovanja. Benzinski motor prestaje raditi tijekom usporavanja, a električni motor djeluje kao generator i puni bateriju hibridnog sustava od 48 V. Baterija također pohranjuje energiju koju rekuperira sustav regenerativnog kočenja. Baterija se nalazi ispod prednjeg lijevog sjedala, a kapacitet joj je 432 Wh, a samim time se nije mijenjao obujam prtljažnika.

KOMENTARI