Već smo pisali o problemima s plug-in hibridima i vlasnicima koji ne pune njihove baterije, a sada teiste vlasnike okrivljuje i Europska unija iz istog razloga. Naime, neredovito punjenje baterije znači kako vozilo koristi isključivo benzinski ili dizel motor za pokretanje, a to dovodi do veće potrošnje, odnosno do većih CO2 vrijednosti od onih koji su deklarirane. No i kupci takvih automobila ne razmišljaju baš svojom glavom, zar ne? Ako ste automobil platili 5000 eura više od istovjetnog čistokrvnog benzinca ili blagohibridnog benzinca, a jedina je razlika u potrošnji, jer ste nepunjenjem baterije tu ste potrošnju podigli na razinu klasične izvedbe, odnosno moguća je i viša potrošnja radi veće težine automobila.
A izgleda da kupci PHEV automobila baš i ne razumiju sve tehničke podatke, ali im ni prodavači ne objašnjavaju što je potrebno činiti kako bi potrošnja bila niža, a vožnja na struju duža. Ovakvi automobili su prvenstveno namijenjeni onima koji se preko tjedna voze uglavnom po gradu, a vikendima idu na dulja putovanja, a uz redovito punjenje baterije, preko tjedna gotovo da ni ne bi trošili benzin ili naftu. Također, kupcima u neku ruku nije jasno i da s praznom baterijom ne raspolažu s ukupnom snagom sustava koja im je predstavljena i izreklamirana, već raspolažu samo sa snagom ICE motora. Također, PHEV automobili čine gotovo polovinu elektrificiranih modela u EU, a iako bi mogli zagađivati tek malo više od električnih vozila, oni zagađuju jednako kao i klasični automobili. Na njihovu kupnju su potrošeni milijuni eura, ali i dati su milijuni eura subvencija, a na kraju od ekologije nema ni e. A uz veće zagađenje, najgore prolaze i vlasnici, koji su sami krivi, jer su platili previše proizvod koji ne koriste, a na kraju troše i više novaca na benzin ili naftu u odnosu na vlasnika koji je kupio isti model ali samo s ICE motorom. No izgleda kako će i kupnja ovakvih automobila padati jer sve više i više država ukida subvenciju za njihovu kupnju.
KOMENTARI