Ovo je novi Volkswagen Golf 8, bogat opremom, a stiže u prosincu

Ovo je novi Volkswagen Golf 8, bogat opremom, a stiže u prosincu

U Wolfsburgu je upravo predstavljen novi Golf 8, potpuno nova generacija s naglaskom na serijskim LED svjetlima, povezivosti i kombiniranju pogona sa strujom

Novi Passat predstavlja se u Ženevi
Golf, Vitara i Octavia najprodavaniji u studenom
Svjetska premijera novog Volkswagen Golfa 8

Dugoočekivani, vjerojatno jedan od najbitnijih modela u 2019. upravo je predstavljen – novi Volkswagen Golf VIII. Nekoliko tjedana nakon predstavljanja ID.3 modela, potpuno električnog, novi Golf donosi gotovo iste dimenzije, ali će oduševiti sve koji vole LED svjetla. Već u serijskoj opremi dolaze prednja i stražnja LED svjetla.

Naglasak je kod nove generacije Golfa i na učinkovitosti pogona, i benzinskih i dizelskih i na prirodni plin, a ušteda u potrošnji ide do 17 posto kod dizelskih modela. Benzinci s tri cilindra su snage 90 i 110 KS (66 i 81 kW), u ponudi će biti i dva dizelska četverocilindrična motora od 115 i 150 KS (85 i 110 kW) dok se na plin može voziti snagom od 96 kW odnosno 130 KS.

Svoj debi imat će blagi hibridni pogon uz 48-voltnu tehnologiju generatora, 48-voltnu bateriju i benzinski TSI motor. Pod oznakom eTSI novi Golf će trošiti do 10 posto manje goriva (WLTP mjerenje), a dolazi u opcijama 81 kW (110 KS), 96 kW (130 KS) i 110 kW (150 KS).

Osma generacija VW Golfa bit će dostupna i kroz dvije plug-in hibridne inačice od 150 kW (204 KS) te 180 kW (245 KS) uz oznaku GTE koji će biti izrazito sportski orijentiran. U oba hibridna golfa ugrađivat će se litijska baterija kapaciteta 13 kWh, baterija će se puniti na električnoj mreži i u vožnji, a samo na struju moći će prevaliti do 60 km. Dakle, Golf će se moći voziti s nultom emisijom, potpuno na struju.

Ako vas zanima Golf GTI, na njega ćete morati pričekati do sljedeće 2020. godine, kad će se predstaviti i Golf R, Golf GTE, Golf GTD i Golf TCR.

Golf je od 1974. godine kroz 45 godina prodan u 35 milijuna primjeraka. Velika novost u osmoj generaciji je ugradnja tehnologije pod nazivom Car2X. Moći će čak do 210 km/h samostalno voziti po autocesti, uz automatsko održavanje razmaka do vozila ispred, samostalno kočenje i zadržavanje vozila unutar vozne trake.

Od prosinca 2019, kad krenu prve isporuke, novi Goff VIII imat će konstantnu povezanost ne samo s pametnim telefonima nego i s drugim sustavima izvan samog vozila. Uz pomoć standardno ugrađene eSIM podrške koristit će se usluge We Connect i We Connect Plus. Prolaskom pored prometne infrastrukture Golf će dobivati razne informacije od drugih vozila koja su udaljena do 800 metara, a novi Golf će informacije dijeliti i s drugim car2X vozilima u njegovoj blizini.

U pogledu dizajna Golf nikada nije bio vozilo s radikalnim promjenama. Oduvijek su se držali sličnog dizajna, što mnoge čak i zbunjuje jer ne mogu prepoznati o kojoj se generaciji radi. Ipak, novi će imati karakteristična svjetla, masku i odbojnike. Istovremeno, kupcima se to i sviđa jer kad prodaju vozilo kao rabljeno onda nema prevelike dileme kod budućih kupaca.

Dakle, zadržan je sličan C-stup koji krasi Golfove posljednjih nekoliko generacija. Morat ćete naučiti izgled svjetala i jedino po tome razlikovati i novu generaciju od prethodnih. Čak niti po dimenzijama nećete moći znati da je to novi model, s obzirom da je dužina od 4284 mm ostala gotovo ista (plus 26 mm).

Međuosovinski razmak je 2636 mm (-1 mm), visina vozila je 1456 mm (+5 mm), a širina 1789 mm (-1 mm). Jedino po čemu ćete znati da se radi o Golfu 8 je svjetleća traka smještena između prednjih LED svjetala, a to će biti model Golf GTE. Obujam prtljažnika još nije poznat ali se očekuje da će ostati sličan kao i Golf 7, 380 litara.

Ali, zavirite li u interijer, u kabini ćete pronaći potpuno nove digitalne instrumente na ekranu od 10,25 inča, a opcijski i head-up display. U središnjem dijelu je 8,25-inčni ekran za multimediju. I ne zaboravimo na novi logo koji se nalazi na prednjoj maski te na vratima prtljažnika, a predstavljen je u Frankfurtu u rujnu kao i ID.3 električni model.

KOMENTARI