Porsche je predstavio najsnažniji Cayenne i Cayenne Coupe svih vremena

Porsche je predstavio najsnažniji Cayenne i Cayenne Coupe svih vremena

Porsche je predstavio Cayenne Turbo E-Hybrid, kao i Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe najsnažniji Cayenne svih vremena koji sada ima više snage, bateriju većeg kapaciteta i kraće vrijeme punjenja.

Mitsubishi bi dogodine mogao predstaviti serijsku izvedbu modela Outlander Ralliart
Nova Škoda Superb bez ručnih mjenjača
Nova Mazda CX-60 PHEV puca na premium, a znamo i cijene za naše tržište

Početkom godine predstavljen je redizajnirani Cayenne, a sada Porsche nadopunjuje ponudu treće generacije s najsnažnijim modelom ikada. A kao i do sada, najsnažnija izvedba je plug-in hibrid, koja sada ima veću autonomiju i kraće vrijeme punjenja baterije.

Za pogon se koristi 4,0-litreni twin-turbo V8 motor koji razvija snagu od 441 kW/599 KS kojemu je pridodan električni motor koji razvija snagu od 130 kW/176 KS, a ukupna snaga sustava je 544 kW/739 KS, a pritom se nudi i 950 Nm okretnog momenta. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3,6 sekundi, dok je najveća brzina 305 km/h.

U odnosu na prethodnika, nova izvedba donosi veću autonomiju zahvaljujući bateriji kapaciteta 25,9 kWh, a sada je ugrađen 11 kW punjač, pa je vrijeme punjenja kraće nego prije – sada je kraće od dva i pol sata. S punom baterijom i lakom nogom na gasu ćete u gradu na struju moći prijeći do 82 km.

Serijski dolazi prilagodljivi zračni ovjes s novom dvokomornom tehnologijom s dva ventila, a to omogućuje odvojeno podešavanje stupnja odskoka i kompresije rada ovjesa. Serijski dolazi i Porsche Vectoring Plus (PTV Plus), dok su u opciji Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) i zakretni stražnji kotači.

Što se izgleda tiče, i standardna i coupe izvedba dolaze s prepoznatljivim izgledom prednjeg dijela koji je rezerviran za turbo modele, koji uključuju povećane usisnike za zrak sa sjajno crnim zračnim lopaticama, a tu su i obrubi lukova kotača i stražnji branik u boji vozila. Nezaobilazne su i dvostruke ispušne cijevi od brušenog nehrđajućeg čelika i crvene kočione čeljusti.

U unutrašnjosti dolaze aluminijski umetci na armaturnoj ploči, krovna je obloga prekrivena Race-Texom, grijani GT sportski upravljač, tipka za brz odabir načina rada i kožna sportska sjedala podesiva u 18 smjerova. U opciji su kožna sjedala koja se pak mogu podešavati u 14 smjerova.

U ponudi će biti i Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe s GT paketom koji još više naglašava sportske performanse a dolazi s posebno podešenim zračnim ovjesom, karoserija je spuštena 10 mm a okretni ležajevi na prednjoj osovini povećavaju nagib i u kombinaciji sa širim prednjim kotačima omogućuju bolje prolaske kroz zavoje. Uz to, kod ovog modela serijski dolazi Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB), kao i 22-inčni aluminijski naplatci.

Cijene za Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid startaju od 176.324 eura, dok coupe izvedba starta od 179.975 eura. Cijena za Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe s GT paketom pak starta od 208.454 eura, a sve cijene se odnose na Njemačko tržište.

KOMENTARI