Ovakve su Toyote rijetke: GR GT3 Concept na Tokyo Auto Salonu

Ovakve su Toyote rijetke: GR GT3 Concept na Tokyo Auto Salonu

Osim GRMN Yarisa, koji će biti proizveden u svega 500 primjeraka, Toyota je na Tokyo Auto Salonu prikazala i jedan jako zanimljiv koncept sportskog automobila - GR GT3.

BMW obnovio i električni iX3
Tresla se brda, rodio se miš: Mitsubishi Vision Ralliart Concept
Električni Mercedes EQA dobiva dvije nove izvedbe s pogonom na sve kotače

Toyota je na Tokyo Auto Salonu prikazala tri zanimljiva noviteta, a svakako najzanimljiviji je GR GT3 koncept sportskog automobila. Iz Toyote kažu kako je ovaj automobil posvećen utrkama koji uključuju znanje i napredne tehnologije, koje je Toyota Gazoo Racing stekao na natjecanjima.

Motor ovog koncepta je smješten sprijeda ispod poprilično dugog poklopca motora, kratke kabine s dva sjedala i još kraćeg stražnjeg djela s poprilično velikim stražnjim spojlerom,l a mogli bi ga nazvati i krilom. Strage se nalazi i veliki difuzor, a zanimljivo je rješenje ispušnog sustava, koje nije smješteno straga, već se ispušne cijevi nalaze pored vratiju, tik za prednjih kotača.

Toyota nije navela nikakve tehničke specifikacije ovog modela, ni kakvi su planovi s njime u budućnosti, no rečeno je kako se ovaj koncept ne temelji ni na jednom modelu, već je napravljen od početka. Hoće li i Toyota prikazati neki svoj LF-A u nekoj skorijoj budućnosti? Na to pitanje nitko ne može još dati odgovor. Ali, ako ništa drugo, barem će ga pokretati motor s unutarnjim sagorijevanjem.

Tu je i koncept bZ4X GR Sport koncept koji se temelji na novom električnom modelu, o kojem više možete pročitati ovdje, a koncept je dobio veće kotače, sportska sjedala i spojlere. No svakako je zanimljiv i GRMN Yaris, koji će biti proizveden u 500 primjeraka i namijenjen je isključivo tržištu Japana, a donosi drugačije postavke 6-stupanjskog mjenjača, karbonski poklopac motora, povećana je krutost, tu je i mehanički LSD diferencijal te nova sportska Recaro sjedala, uz napomenu kako su stražnja sjedala izvađena.

U ponudi je i Circuit Package s 18-inčnim BBS aluminijskim naplatcima, snažnijim kočnicama, podesivim Bilstein amortizerima i stražnjim karbonskim spojlerom. Ova izvedba je od standardnog GR Yarisa lakša za 20 kg, a ako izaberete Rally Package, onda dobivate ukupnu uštedu od 30 kg, ali i zaštitni kavez. A ni kupnja neće biti laka, jer će Toyota osigurati lutriju, pa će samo oni koji će biti izvučeni moći kupiti ovaj model.

KOMENTARI